Alle tandjes verzameld
Alle tandjes verzameld
Hallo iedereen,
ik heb vandaag eens alle tandjes die ik al gevonden heb enigszins gesorteerd en gefotografeerd. Ik heb getwijfeld om de foto's te posten om irritante vragen te vermijden maar aangezien de grote hoop alweer in H. bezig is, zal dat wel meevallen denk ik.
1 tem 4 : bijna complete hastalissen
5 : bijna complete hastalissen groot formaat
6 : bijna complete oxy's
7 : complete oxy's
8 : mooiste hastalissen
9 : mooiste hastalissen groot formaat (hoewel ik denk dat de zwarte onderaan misschien een retroflexus is)
10 : hastalissen joekel-formaat
11 : stukken megalodon
12 : escheri's
13 : retroflexus
14 : Hemi's en benedeni's (niet zeker van de linkse)
15 : allerhande klein grut
Ik vraag mij wel af waarom er zo weinig tandjes gepost worden nu blijkt dat er toch alweer een tijdje gezocht wordt ?
Groetjes, Fabienne.
Antw: Alle tandjes verzameld
Fabienne,
Denk niet dat er al gezocht wordt, een paar doorzetters.
Duys
Denk niet dat er al gezocht wordt, een paar doorzetters.
Duys
Antw: Alle tandjes verzameld
Ik vraag mij wel af waarom er zo weinig tandjes gepost worden nu blijkt dat er toch alweer een tijdje gezocht wordt ?
Groetjes, Fabienne.[/quote]
Hallo Fabienne,
Er zit inderdaad mooie tandjes tussen,
Maar bovenal ook goed gedetermineert.
Bij de bovenste 4 foto's zal heus wel iets anders tussen zitten dan alleen hastalissen, maar losse kronenzijn soms moeilijker op soortnaam te brengen.
De zwarte op foto 9 lijkt mij inderdaad ook retroflexus.
Wat HenkJan zegt klopt ook die linkse is geen benedeni.
Dat er zo weinig tandjes gepost worden komt volgens mij omdat veel haaientanden verzamelaars niet meer of bijna niet meer aktief zijn op het forum.
Sommige zijn gestopt en andere zijn volgens mij op een andere manier bezig.
Ik vind dat ook wel jammer.
Je moet maar eens kijken wie er twee tot drie jaar geleden regelmatig op het forum zaten en wie er nu nog op zit.
Groeten Hans
Hans