Wervel uit het krijt
Wervel uit het krijt
Hoi,
Deze wervel heb ik al een hele tijd liggen.
Ik heb hem gevonden in Eben-Emael.
Hij is niet helemaal volledig, maar zou er nog te achterhalen zijn van wat het is geweest?
Ook zie je op de tweede foto allemaal krassen, het lijkt erop dat het ooit eens is opgegeten of heb ik het mis?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
groetjes Ward

- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Wervel uit het krijt
Of aangevallen door een Wezel misschien? haha
Die zijn ook nogal gek op die werveltjes heb ik vernomen.
Maar ik kan je helaas niet verder helpen met de determinatie, maar wel een mooi werveltje Ward!
Mvg, Robbin

Maar ik kan je helaas niet verder helpen met de determinatie, maar wel een mooi werveltje Ward!

Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
Ward,
ik meen een holle en een bolle kant te zien aan deze wervel, wat typisch is voor mosasaurus wervels.
Dus ik vermoed dat u in deze richting moet zoeken.
mvg
Lugo
ik meen een holle en een bolle kant te zien aan deze wervel, wat typisch is voor mosasaurus wervels.
Dus ik vermoed dat u in deze richting moet zoeken.
mvg
Lugo
Panta rhei
Heraclites
Heraclites
@ Robbin, haha, ja wie weet..

@ Lugo, ja ik heb ook al wat liggen rondzoeken en kwam ook bij mosasaurus uit, maar ik vond hem redelijk klein als je mijn handen ziet (en het is nou niet dat ik zulke grote handen heb). Misschien van een kleiner dier, of van een wervel ergens meer naar achter.
Ik hoop dat er nog iemand komt die een sluitend antwoord kan geven, maar ik ben er in ieder geval toch al erg tevreden ermee want het is mijn eerste.
groetjes Ward

Antw: Antw: Wervel uit het krijt
plikona schreef:
Plioplatecarpus marshi, 't is ook maar 1/3 caudale wervel, boven en rechts op foto 2, mist hij nog een groot stuk
Oké, dat is duidelijk! Bedankt.
groetjes Ward