Iemand een ideetje? Kan haast niet anders :)
Iemand een ideetje? Kan haast niet anders :)
Hallo,
Ik heb deze wel eens een keer van een verzamelaar gekocht en heb er weinig verstand van.
Wel zit er een stickertje achter op (zie afbeelding) waar het eén en ander op staat maar voor mij is dat meer hopuspokus, maar misschien dat iemand van jullie er iets mee kan.

Ik ben benieuwd naar de reacties, het enig wat ik denk te kunnen lezen op de sticker is Lille, Frankrijk.
Al vast bedankt voor jullie moeite en reacties.
ik ben altijd op zoek naar iets leuks voor in de schuur
Antw: Iemand een ideetje? Kan haast niet anders :)
Harpoceras falcifera=soortnaam Jura =Tijdperk. Lille=vindplaats
Theo
Iets te snel ,moet Harpoceras falciferum zijn.
Theo
Dat is snel. 
Reuze bedankt voor de bijdrage.
super.

Reuze bedankt voor de bijdrage.

super.
Anders heb ik er nog wel eentje voor je om het af te leren.

Alleen is deze waarschijnlijk wel een stuk moeilijker uit te vinden want hier weet ik echt helemaal niets van, behalve dan dat ie uit de zelfde verzameling kwam als de vorige maae daar heb je natuurlijk niet veel aan.

Maar misschien een ideetje, in ieder geval qua soort?
- Spongebob
- Has thanked: 428 times
- Been thanked: 648 times
Hmmm......
Best wel handig zo'n fossielenforum.
Je post wat fossielen uit je winkel,
laat enkele enthousiastelingen er een naam bij zetten en je kan er vervolgens nog iets meer voor vragen....
Of zie ik het verkeerd ???
laat enkele enthousiastelingen er een naam bij zetten en je kan er vervolgens nog iets meer voor vragen....
Time fades away (Neil Young)
Handig zo'n quad, voor als je op het strand gaat struinen.
The television man is crazy
Saying we're juvenile delinquent wrecks
Oh man I need tv when I've got t. rex
-David Bowie-
Saying we're juvenile delinquent wrecks
Oh man I need tv when I've got t. rex
-David Bowie-
Antw: Antw: Iemand een ideetje? Kan haast niet anders :)
Spongebob schreef:
Hmmm......
Bien vue spongebob
Grtz Hogst
zo iets ja. 
Kunnen de mensen die er verstand van hebben en het hun hobby is kijken of ze er wat mee kunnen, leuke uitdaging voor de ene welkome aanwinst voor de andere.
En nee het is geen winkel, het is een leeg verkoop van mijn schuur en huis omdat ik de hypotheek niet meer kan betalen en er een executie verkoop komt.
Weinig winkel, of leuks aan. Meer een noodzakelijk kwaad van het zoveelste slagtoffer van deze regering
.!!!!
[Bewerkt door dekoper op 29-05-2012 om 23:30 NL]

Kunnen de mensen die er verstand van hebben en het hun hobby is kijken of ze er wat mee kunnen, leuke uitdaging voor de ene welkome aanwinst voor de andere.
En nee het is geen winkel, het is een leeg verkoop van mijn schuur en huis omdat ik de hypotheek niet meer kan betalen en er een executie verkoop komt.
Weinig winkel, of leuks aan. Meer een noodzakelijk kwaad van het zoveelste slagtoffer van deze regering

[Bewerkt door dekoper op 29-05-2012 om 23:30 NL]
Antw: Antw: Iemand een ideetje? Kan haast niet anders :)
dekoper schreef:
zo iets ja.
(verkoopt altijd sneller met een eigen sité die ergens op lijkt als zo maar los op een marktplaats enzo.)
Weinig winkel, of leuks aan. Meer een noodzakelijk kwaad van het zoveelste slagtoffer van deze regering.!!!!