tandjes waarom ook niet
tandjes waarom ook niet

Als je dan toch op aan het ruimen bent en het begint te sneeuwen in je favoriete zoek gebied, het is te koud om te prepareren....
Even paar tandjes afgestoft en in vitrine gelegd
Niet allemaal op naam, maar dat is omdat ik nogal traag ben met sommige zaken

Foto's niet beste kwaliteit en allemaal weet tijdje geleden dat ik deze tandjes gezien had
2 tandjes uit het daniaan, een langs de kust en de ander uit faxe, waarvan ik niet meer wist dat ik die had.
3 squali's uit omgeving maastricht, en bekende en 2 uit een doos gehaald.... Nummer 4 staat er niet bij want die is dermate beschadigd overigens zat zo in de matrix
1 uit cadzand, met kartels... Geen idee meer dat ik die had
Oh ja de 4 kanten zijn halve cm dus het improvisatie latje strepen van 1cm
oeps...
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: tandjes waarom ook niet
Als aanvulling op de opruimactie
Heb mijn gruis uit stevns klint gewassen gezeefd en gedroogd.
Na tijdje onder de bino had ik het idee dat er niet veel in zat, toch o eerste gezicht wel paar tandjes gevonden, te klein om op foto te zetten.
Het is bemonsterd van het klei laagje wat de k/t zou moeten zijn... Indertijd is ons verteld dat dat ook de zogenaamde vis klei lag zou zijn?
Als iemand interesse heeft erin en ook ervaring met dit soort kleine spul, stuur maar mail. Het is niet veel en dan bedoel ik past in enveloppe niet veel
Heb mijn gruis uit stevns klint gewassen gezeefd en gedroogd.
Na tijdje onder de bino had ik het idee dat er niet veel in zat, toch o eerste gezicht wel paar tandjes gevonden, te klein om op foto te zetten.
Het is bemonsterd van het klei laagje wat de k/t zou moeten zijn... Indertijd is ons verteld dat dat ook de zogenaamde vis klei lag zou zijn?
Als iemand interesse heeft erin en ook ervaring met dit soort kleine spul, stuur maar mail. Het is niet veel en dan bedoel ik past in enveloppe niet veel
oeps...
Thanks
Ernaast ligt overigens krab.... Maar dat lukte niet zo goed o de foto
Ernaast ligt overigens krab.... Maar dat lukte niet zo goed o de foto
oeps...
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Ivok,ik wou het nog vragen,is dit een Krab ernaast.GR
strandjutters