lot marroko

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: lot marroko

Bericht door Maarten » 27 jan 2006, 19:15

fitch schreef:
hey iedereen, ik had het al gevraagd aan tomas en aan harold (omdat ik wat hulp nodig had en die mensen specifieke interesses hebben)maar nu vraag ik het aan iedereen:

ik bestel eerstdaags voor m\'n winkel een lot uit marroko: gepolijste orthocerassen, ammonieten en wat trillobieten. Deze laatste slechts beperkt om de kwaliteit eens te bekijken. nu heeft die verkoper een ganse resem in aanbieding, van grote zeelelies, tanden (o ja .. allerlei tanden ;)), heel veel trillo\'s (merendeel idd geslacht .. maar men weet maar nooit) naar lavabo\'s en tafelbladen uit fossielhoudende rots.

als sommigen interesse hebben, aan inkoopprijs excl kosten, wat te versieren kunnen ze altijd een mailtje zenden om foto\'s te vragen en prijs te weten. Gelieve dan wel de interesses duidelijk te maken.
Ook zijn er al ongepolierde ammonieten mogelijk en onbewerkte trillo\'s beschikbaar binnen enkele weken...

De meeste stukken gaan één derde van de \'gangbare\' prijs (zelfs tov groothandels/importeurs in onze landen...)

bestelling gaat asap door...
Als je mosasaurustanden hebt waar de kroon 7,5 cm of langer is hou ik me van harte aanbevolen!


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

 
Gebruikersavatar
erik m
Berichten: 997
Lid geworden op: 24 sep 2005, 17:26
Been thanked: 1 time
Antw: lot marroko

Bericht door erik m » 28 jan 2006, 01:02

Hoy Fitch.

Ik ben nog op zoek naar een stuk steen met-
haaientanden er in maar dan wel een natuurlijk stuk.
Want je ziet vaak dat de tanden er in gezet zijn.

Ik heb een keer een stuk gezien met negen tanden er in maar die lagen netjes in rijtjes van drie naast elkaar.
Was zo gevonden werd er bij vertelt.

Als je iets van dit echte spul hebt wil je me dan een foto met prijs mailen.

Al vast bedankt Erik.


E.J.

Gebruikersavatar
fitch
Berichten: 911
Lid geworden op: 22 aug 2005, 15:50
Antw: lot marroko

Bericht door fitch » 28 jan 2006, 08:21

maarten: http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=1742
zie je hier je zin tussen? die man weet niet welke tand van welk dier precies zijn, maar als ik iets met naam vraag, en ie vindt het, dan komt daar hup 20% bij. zou dus graag meer toevallig aanduiden van dit en dat wil ik er nog bij ..

@ erik: tanden in matrix zijn zeker mogelijk, zal meteen een mail sturen


Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures

Gebruikersavatar
fitch
Berichten: 911
Lid geworden op: 22 aug 2005, 15:50
Antw: lot marroko

Bericht door fitch » 04 feb 2006, 15:48

laatste kans bijbestellingen

eh .. omdat de vraag naar ruwe marrokaanse trillobieten blijkbaar ook bestond bij mensen van het forum is voor mekaar gekregen dat deze ook beschikbaar zijn :)

weliswaar de \'gewone marrokaanse\' soorten maar ongeprepareerd, klaar om door uzelf te worden uitgehaald.. :)

ze komen, excl. verzendingskosten (ong. 1.2 euro/kg) op een 9.80 euro per stuk
mail mij bij interesse ..


Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Antw: lot marroko

Bericht door Maarten » 04 feb 2006, 19:01

fitch schreef:
maarten: http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=1742
zie je hier je zin tussen? die man weet niet welke tand van welk dier precies zijn, maar als ik iets met naam vraag, en ie vindt het, dan komt daar hup 20% bij. zou dus graag meer toevallig aanduiden van dit en dat wil ik er nog bij ..

@ erik: tanden in matrix zijn zeker mogelijk, zal meteen een mail sturen
Nee, dank je! Ik zie alleen maar tanden in een beroerde kwaliteit.


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!


Gesloten