heeft iemand haaientanden tekoop???
heeft iemand haaientanden tekoop???
hallo hallo
ik ben op zoek naar en paar haaientanden.ik ben pas nieuw dus kunnen kunnen jullie niet van die moelijken namen de bij zetten(wand daar snap ik niks van...)
groetjes quincy
ik ben op zoek naar en paar haaientanden.ik ben pas nieuw dus kunnen kunnen jullie niet van die moelijken namen de bij zetten(wand daar snap ik niks van...)
groetjes quincy
welk fossiel vind jij het leukst
Antw: heeft iemand haaientanden tekoop???
je kunt eens kijken als er een vindplaats dicht bij jou in de buurt is. Dan kun je ze zelf zoeken. Met die namen moet je niet inzitten. Als je er gevonden hebt zullen de forumleden je graag helpen!
groetjes Aaron
groetjes Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
bedank maar ik heb wijnig kans hier in dit
*** Rotterdam:)
*** Rotterdam:)
welk fossiel vind jij het leukst
Je ka toch even kijken op de vindplaatsen kaart wat voor jou het dichtsbij ligt maar zuizo HvH[hoek van holland].
GR. Dominiek
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Antw: Antw: heeft iemand haaientanden tekoop???
In HvH heb je ook maar een hele kleine kans om een haaientand te vinden hoor Dominiek;)dominiek schreef:
Je ka toch even kijken op de vindplaatsen kaart wat voor jou het dichtsbij ligt maar zuizo HvH[hoek van holland].
GR. Dominiek
Als je haaientanden wil zoeken kun je bijv. naar Knokke of Cadzand gaan.
Maar eigenlijk is de vraag: Heeft iemand haaientanden te koop? En niet waar kan ik haaientanden vinden;) Maar sorry ik kan je niet helpen ik heb zelf maar weinig haaientanden en die heb ik zelf gevonden dus die doe ik niet snel weg.
Gr. Rick
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo,dan lijkt mij Antwerpen wel wat dichter bij Rotterdam dan Knokke en Cadzand.GR
strandjutters
Antw: Antw: heeft iemand haaientanden tekoop???
Ja dat is zo, maar als je niet weet waar je moet zoeken in Antwerpen dan ga je er voor niks naartoe. Want H******* brengt niet veel meer op en de andere vindplaats die is bij niet veel mensen bekend.strandjutters schreef:
Hallo,dan lijkt mij Antwerpen wel wat dichter bij Rotterdam dan Knokke en Cadzand.GR
Gr. Rick
Hoi Quincy,
Kijk eens naar de haaientanden hier in de shop van fossielnet....en anders heb je nog altijd ebay of marktplaats.
Groeten,
Gio
Kijk eens naar de haaientanden hier in de shop van fossielnet....en anders heb je nog altijd ebay of marktplaats.
Groeten,
Gio
Minilodon
-
Wat voor tanden zoek je ik heb er nog wel een paar uit marokko en Antwerpen enzovoort
Grtn Arien
Grtn Arien
Ik heb wel wat leuke megjes voor een betaalbare prijs.
Check Marktplaats, adverteerder JS.
Succes verder
Check Marktplaats, adverteerder JS.
Succes verder
Compsognathus