CBN vandaag
CBN vandaag

koud en veel zand, toch enkele leuke dingen gevonden
1 een Mortoniceras maar van deze ken ik de soort niet, in ieder geval een andere dan M inflatum of M devonensis
2 een klein stukje Anisoceras
3-4 op de valreep nog dit haaientandje uit de klei kunnen pitsen, de kenners kunnen misschien een naam geven
5 een fragment (12cm) van een grote ammoniet uit het onder-albiaan (P2)met een brede ronde venter en zwakke brede ribben die aan de navel beginnen en uitdijnen naar de venter toe. Het enige wat ik in de literatuur gevonden heb wat er op lijkt is een fors uitgegroeide Tegoceras
groetjes
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting
- Spongebob
- Has thanked: 456 times
- Been thanked: 681 times
Antw: CBN vandaag
Hoi Phil,
Goed werk! Ik ben van plan om morgen richting Escalles te gaan. De kou zal wel een tegenvaller zijn, maar ik zie wel waar het schip strandt.
Groeten, Tom
Goed werk! Ik ben van plan om morgen richting Escalles te gaan. De kou zal wel een tegenvaller zijn, maar ik zie wel waar het schip strandt.
Groeten, Tom
Time fades away (Neil Young)
- Spongebob
Moe, maar voldaan zit ik op m}n kamer.
Door het ingaan van de zomertijd ben ik een uur kwijtgeraakt, maar de reis vandaag viel erg mee en ik ben lekker aan 't "bikken" geweest. Flink opgeschoten. Vroeg naar bed. Morgen rond ik m)n missie af.
Groeten, Tom
Door het ingaan van de zomertijd ben ik een uur kwijtgeraakt, maar de reis vandaag viel erg mee en ik ben lekker aan 't "bikken" geweest. Flink opgeschoten. Vroeg naar bed. Morgen rond ik m)n missie af.
Groeten, Tom
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo spongebob,leuk dat ie nog in de rots stak,voor hetzelfde geld had iemand anders hem al mee.GR En geluk morgen.
strandjutters
Antw: Antw: CBN vandaag
Ben benieuwd TomSpongebob schreef:
Groeten, Tom
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: CBN vandaag
Ik ben benieuwt wat je gevonden hebt,Spongebob schreef:
Groeten, Tom
Robert Mensink
- Spongebob
Sorry Robert,
maar die ammoniet van jou heeft me de hele winter beziggehouden. Steeds meer zin kreeg ik om dat ding uit de wand te hakken....
Morgen heb ik nog een adv dag dus heb ik nog tijd om me verder te vermaken
Groeten, Tom
[Bewerkt door Spongebob op 01-04-2013 om 12:08 NL]
maar die ammoniet van jou heeft me de hele winter beziggehouden. Steeds meer zin kreeg ik om dat ding uit de wand te hakken....
Morgen heb ik nog een adv dag dus heb ik nog tijd om me verder te vermaken
Groeten, Tom
[Bewerkt door Spongebob op 01-04-2013 om 12:08 NL]