hoe zie je het verschil tussen kokerwormpjes en zee-egel stekels?
hoe zie je het verschil tussen kokerwormpjes en zee-egel stekels?
hallo!
Ik ben mijn kleine fossieletjes nog eens uit aan het zoekken.. maar wat is eigelijk het verschil tussen een zee-egel stekel en een kokerwormpje?
groetjes jella
Ik ben mijn kleine fossieletjes nog eens uit aan het zoekken.. maar wat is eigelijk het verschil tussen een zee-egel stekel en een kokerwormpje?
groetjes jella
Antw: hoe zie je het verschil tussen kokerwormpjes en zee-egel stekels?
Het verschil tussen een zee-egelstekel en een kokerwormpje is dat kokerwormen hol zijn en zee-egelstekels zijn vast.
Grtz mendel
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Was je eigenlijk nog naar t rooth geweest afgelopen zaterdag?
dankjewel !
nee, ik wil gaan als ze in de nieuwe laag zitte. dan maak ik meer kans op zee-egels en tanden.. ik heb daar al twee keer gezocht en geen tand gevonden
dus als ze in de nieuwe laag zitten ga ik weer met goeie moet, nu zak die moet me toch een beetje in de schoennen...

Antw: Antw: hoe zie je het verschil tussen kokerwormpjes en zee-egel stekels?
Ze zitten nu in de nieuwe laag.jella schreef:
dankjewel !nee, ik wil gaan als ze in de nieuwe laag zitte. dan maak ik meer kans op zee-egels en tanden.. ik heb daar al twee keer gezocht en geen tand gevonden
dus als ze in de nieuwe laag zitten ga ik weer met goeie moet, nu zak die moet me toch een beetje in de schoennen...

Ze zitten nu in het kalksteen van nekum, daar zitten de meeste tanden en zee-egels in.
Ik ben er aanstaande zaterdag waarschijnlijk ook.
Grtz mendel
jaaaa ! misschien dat ik ook ga
Hoi Mendel, Jella,
Ik heb jullie beide gemist afgelopen zaterdag. Ik heb zelf 8 mooie zee-egels gevonden.
Helaas is het nog steeds niet het echt wat je van het nekum zou verwachten. ik denk dat er over de hele dag in totaal tussen de 30-40 (complete) zee-egels zijn gevonden. Bij een goede dag denk ik toch minstens aan het dubbele
Ik heb jullie beide gemist afgelopen zaterdag. Ik heb zelf 8 mooie zee-egels gevonden.
Helaas is het nog steeds niet het echt wat je van het nekum zou verwachten. ik denk dat er over de hele dag in totaal tussen de 30-40 (complete) zee-egels zijn gevonden. Bij een goede dag denk ik toch minstens aan het dubbele

Ik was er inderdaad niet, sorry.indagator schreef:
Hoi Mendel, Jella,
Ik moest hockeyen aangezien mijn team een persoon te weinig had. Ik ben er daarentegen wel volgende week bij.

Grtz mendel
Inderdaat ik moest op de laatste dag nog alle winkels af gaan voor een cadeau voor mijn schoonmoeder.. mendel ik was al steeds het checke voor foto's haha was benieuwd wat je vonsten waren... dit weekend ga ik naar dance 2 eden dus kan ik ook alweer niet gaan .. word wel eens tijd om samen te gaan zoekken hoor ! kan ik veel leren.. eigelijk moeten we gewoon een datum prikken.. maar het weer is telkens een verassing...
Hoi Daniëlla,jella schreef:
Inderdaat ik moest op de laatste dag nog alle winkels af gaan voor een cadeau voor mijn schoonmoeder.. mendel ik was al steeds het checke voor foto's haha was benieuwd wat je vonsten waren... dit weekend ga ik naar dance 2 eden dus kan ik ook alweer niet gaan .. word wel eens tijd om samen te gaan zoekken hoor ! kan ik veel leren.. eigelijk moeten we gewoon een datum prikken.. maar het weer is telkens een verassing...
Ik ben na aanstaande zaterdag waarschijnlijk 15 juni weer in t rooth. Ik ben er dan alleen wel pas vanaf een uur of 2 aangezien ik daarvoor nog in de ENCI zit.
Grtz mendel
[Bewerkt door mendel op 27-05-2013 om 23:53 NL]