Mooiste gekochte exemplaar!

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gebruikersavatar
Trilobite
Berichten: 962
Lid geworden op: 10 sep 2003, 19:22
Locatie: Holland
Contacteer:
Antw: Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door Trilobite » 25 sep 2004, 13:52

Ik heb kort geleden een Phorusrhacos schedel op Bay State Replicas besteld.


Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.

 
Gebruikersavatar
Betelgeuze
Berichten: 366
Lid geworden op: 28 aug 2004, 15:18
Antw: Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door Betelgeuze » 25 sep 2004, 16:52

Cool, heb je aan foto ?


Alpha Orionis

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door Maarten » 25 sep 2004, 20:19

Tsja, die replica\'s, toch zonde van je geld! Kocht vandaag voor 20 euro een fabelachtige staartwervel. Na thuis wat puzzelen blijkt ie van een raptor of een carcharodontosaurus te zijn (nog wat verder puzzelen om helemal af te maken. Helemaal 100 procent echt!

Wat moet je dan met replica\'s, nou ja ieder zijn meug...


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door Maarten » 30 sep 2004, 19:02

Davinci, als je zoogdierfossielen wilt verzamelen let dan ook eens op fossielen uit de \"White river, badlands\". Deze zoogdierfossielen zijn ongelooflijk.....zie eerdere afbeeldingen.

Super gaaf (overigens niet van de Badlands) is het stuk glyptodonschild. Een echte aanrader als je die in goede kwaliteit vindt, pantser is zo ongelooflijk dik! Smilodon zou zijn tandjes er op stuk bijten....


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

davinci
Berichten: 481
Lid geworden op: 16 jul 2004, 09:58
Contacteer:
Antw: Antw: Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door davinci » 01 okt 2004, 08:03

Maarten schreef:
Davinci, als je zoogdierfossielen wilt verzamelen let dan ook eens op fossielen uit de \"White river, badlands\". Deze zoogdierfossielen zijn ongelooflijk.....zie eerdere afbeeldingen.

Super gaaf (overigens niet van de Badlands) is het stuk glyptodonschild. Een echte aanrader als je die in goede kwaliteit vindt, pantser is zo ongelooflijk dik! Smilodon zou zijn tandjes er op stuk bijten....
Ik vind die hyaenadon wel gaaf. Hoop ooit nog eens op een complete schedel hiervan.
O en mischien word het toch z frankrijk aankomend jaar voor mij dan heb je wat gezonde concurentie,daar blijf je scherp bij.Mischien komen we elkaar daar tegen in een donkere grot.Hoop dan wel dat het een onontdekte is die liggen lekker vol.

En tien dollar is niet duur voor zulke fossielen,meer zou ik ook niet te besteden hebben .Ik hoor meer thuis in de bouwvakkers richting kwa werk en zo.
Ik heb alleen de verkeerde hobby gekozen met betrekking tot mijn portomonee.
Het is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik geen lucratief vak gekozen heb, maar het zei zo.Ik huppel wel met de meute mee maar het gaat niet zo snel he.
Geduld,geduld gelukkig doe ik ook aan vissen.[voor een bouwvakkers type ben ik gelukkig wel veelzijdig.]
gr dv


i just looove fossils

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Antw: Antw: Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door Maarten » 01 okt 2004, 13:43


Ik vind die hyaenadon wel gaaf. Hoop ooit nog eens op een complete schedel hiervan.
O en mischien word het toch z frankrijk aankomend jaar voor mij dan heb je wat gezonde concurentie,daar blijf je scherp bij.Mischien komen we elkaar daar tegen in een donkere grot.Hoop dan wel dat het een onontdekte is die liggen lekker vol.


Hyaenadon: ja, is prachtig beest, heb je allerlei soorten van. Persoonlijk ben ik erg weg van de neushoornsoorten uit de Badlands, heb er nu twee (hyracodon en subhyracodon). Ben bezig met Brontotherium. Met toch al gecharmeerd van neushoornfossielen, hoop uiteindelijk een stuk of 50 soorten te bemachtigen! Als iemand aanbiedingen heeft (geen wolharige heb ik al) hoor ik het graag! heb super ruilmateriaal en eventueel wil ik ze ook kopen.



God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

davinci
Berichten: 481
Lid geworden op: 16 jul 2004, 09:58
Contacteer:
Antw: Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door davinci » 01 okt 2004, 14:35

Dacht laats dat ik een neushoornkies te pakken had maar na enig onderzoek bleek het weer een paardekies.
helaas helaas.
Waarom vinden we niet ff zon grotje ,ik heb gehoord dat je dan wel eens honderden gafe exemplaren kan vinden.
Kunnen we meteen ophouden met zoeken en dat is wel lekker voor mannen op leeftijd.
sorry ik ben liever lui dan moe he.
gr dv


i just looove fossils

Gebruikersavatar
Trilobite
Berichten: 962
Lid geworden op: 10 sep 2003, 19:22
Locatie: Holland
Contacteer:
Antw: Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door Trilobite » 01 okt 2004, 15:57

Afbeelding
Dit is de schedel replica die nu al bijna een week geleden heb besteld. Ik heb trouwens een Coelodonta (wolharige neushoorn) wervel. en die is wel echt.

[Bewerkt door Trilobite op 01-10-2004 om 14:58 NL]


Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door Casper » 02 okt 2004, 20:23

kun je ook aan een replica van een schedel van een liopleurodon ferox komen? dat is mijn lievelingsdier.

Groetjes, casper


Post mortem we sort 'em!

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door Casper » 02 okt 2004, 20:33

oh ja, een echte mag ook hoor!

Groeten, Casper


Post mortem we sort 'em!


Gesloten