Plannenkast
Plannenkast
Ik heb hier nog een oude plannenkast staan die nog deze week naar de oudijzer handelaar gaat.
Ze kampeert al meer dan tien jaar in de garage met een blaadje schuurpapier en een likje verf zou ze geweldig blij zijn.
5 laden met een diepte van elk 6 cm
de andere afmetingen
breed 128cm
diep 105 cm
hoog 48 cm
met en gewone auto is ze niet te vervoeren (gewicht en afmetingen)
ze weegt een pak meer dan 50 kg is te koop voor 20 euro (de prijs van het oudijzer)
Weet als je een schuif opent je één meter nodig hebt voor de schuif en dat je zelf ook ergens moet staan
Ik heb nog een kast staan die weg mag, nooit gebruikt komt uit een computerwinkel staat hier ongeveer ook 10 jaar. Vooraan is glas achteraan zijn twee deuren 4 - 5 leggers voor computers te zetten.
afmetingen
55cmX55 cm en 2 35 hoog kleur wit
Ik woon In Heist op den berg, mooi in de midden tussen Lier- Mechelen-Aarschot-Herentals
Ze kampeert al meer dan tien jaar in de garage met een blaadje schuurpapier en een likje verf zou ze geweldig blij zijn.
5 laden met een diepte van elk 6 cm
de andere afmetingen
breed 128cm
diep 105 cm
hoog 48 cm
met en gewone auto is ze niet te vervoeren (gewicht en afmetingen)
ze weegt een pak meer dan 50 kg is te koop voor 20 euro (de prijs van het oudijzer)
Weet als je een schuif opent je één meter nodig hebt voor de schuif en dat je zelf ook ergens moet staan
Ik heb nog een kast staan die weg mag, nooit gebruikt komt uit een computerwinkel staat hier ongeveer ook 10 jaar. Vooraan is glas achteraan zijn twee deuren 4 - 5 leggers voor computers te zetten.
afmetingen
55cmX55 cm en 2 35 hoog kleur wit
Ik woon In Heist op den berg, mooi in de midden tussen Lier- Mechelen-Aarschot-Herentals
Theo
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Antw: Plannenkast
Hallo Theo,
ik ben geinteresseert. Heb je misschien een fototje?
Ik ben van plan, naar de fossiel.net beurs te gaan. Heist is niet zooo ver daarvan weg.
Beste Groeten,
Oliver
ik ben geinteresseert. Heb je misschien een fototje?
Ik ben van plan, naar de fossiel.net beurs te gaan. Heist is niet zooo ver daarvan weg.
Beste Groeten,
Oliver
Antw: Plannenkast
Hier de foto ze staat al op een karretje, ik ben van plan om ze zeker volgende week weg te doen de beurs is pas over 2 maand.
Theo