persoon gezocht
-
persoon gezocht
Ik zoek iemand tussen de 14 en 16 jaar die weet waar je ergens op cadzand strand mooie fossielen kunt vinden.
en die zin heeft om mee te gaan.
en die zin heeft om mee te gaan.
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Antw: persoon gezocht
Hallo Dave,
Leuk dat je op zoek wilt gaan naar mensen om mee fossielen te gaan zoeken! Het lijkt mij echter wel handig om even wat over je zelf te vertellen. Hoe heet je (Dave Adams, maar dat kan een pseudoniem zijn...), hoe oud ben je zelf en zo voorts.
Met vriendelijke groeten,
Richard
Leuk dat je op zoek wilt gaan naar mensen om mee fossielen te gaan zoeken! Het lijkt mij echter wel handig om even wat over je zelf te vertellen. Hoe heet je (Dave Adams, maar dat kan een pseudoniem zijn...), hoe oud ben je zelf en zo voorts.
Met vriendelijke groeten,
Richard
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
-
Antw: persoon gezocht
Je hebt gelijk Richard, hier is wat over mij zelf.
Mijn naam is Dave Adams ik ben geboren op 2/5/1999 en ben 15 jaar.
Ik woon in Zulte en ga naar school in het VTI-Waregem .
Mijn hobby's zijn fossielen zoeken, leren over de geschiedenis en ik hou van dinosaurussen. Vroeger deed ik een paar sporten zoals: hockey, rugby en (boksen voor een heel korte periode.) Ik heb veel vrienden in op mijn school en daar buiten maar ik hoop ook vrienden te vinden die de zelfde passie voor fossielen hebben.
als er nog iets is of je bent geintreseert schrijf je maar terug of naar davePUNTadamsATtelenetPUNTbe
EDIT:
IK heb even je mail-adres aangepast, zou zonde zijn als je meteen door spam bedolven word...
[Bewerkt door Smaug op 24-10-2014 om 23:02 NL]
Mijn naam is Dave Adams ik ben geboren op 2/5/1999 en ben 15 jaar.
Ik woon in Zulte en ga naar school in het VTI-Waregem .
Mijn hobby's zijn fossielen zoeken, leren over de geschiedenis en ik hou van dinosaurussen. Vroeger deed ik een paar sporten zoals: hockey, rugby en (boksen voor een heel korte periode.) Ik heb veel vrienden in op mijn school en daar buiten maar ik hoop ook vrienden te vinden die de zelfde passie voor fossielen hebben.
als er nog iets is of je bent geintreseert schrijf je maar terug of naar davePUNTadamsATtelenetPUNTbe
EDIT:
IK heb even je mail-adres aangepast, zou zonde zijn als je meteen door spam bedolven word...
[Bewerkt door Smaug op 24-10-2014 om 23:02 NL]