Poll: Trilobietentocht: Volgende keer ...
Poll: Trilobietentocht: Volgende keer ...
De trilobietentocht was erg geslaagd. Ik heb al wilde plannen gehoord voor nieuwe bijeenkomsten om fossielen te gaan zoeken. Ik ben benieuwd hoeveel mensen belangstelling zouden hebben voor eventuele zoektochten in de toekomst.
Wellicht heeft er zelfs iemand leuke suggesties voor bestemmingen niet al te ver van huis?
[Bewerkt door webmaster op 09-10-2006 om 14:00 NL]
Wellicht heeft er zelfs iemand leuke suggesties voor bestemmingen niet al te ver van huis?
[Bewerkt door webmaster op 09-10-2006 om 14:00 NL]
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Poll: Trilobietentocht: Volgende keer ...
Ik ga zeker mee... het was voor mij enorm leerrijk, enorm. Volgende keer... misschien eens met z\'n allen naar Duitsland ? (Eifel ?)webmaster schreef:
De trilobietentocht was erg geslaagd. Ik heb al wilde plannen gehoord voor nieuwe bijeenkomsten om fossielen te gaan zoeken. Ik ben benieuwd hoeveel mensen belangstelling zouden hebben voor eventuele zoektochten in de toekomst.
Ziepe
The earth has music for those who listen.
Nou,ik denk dat je voor de Normandische kust wel veel geïnteresseerden zult vinden.
en...uiteraard ga ik WEER mee!!!
[Bewerkt door Patrick op 02-10-2006 om 10:32 NL]
en...uiteraard ga ik WEER mee!!!
[Bewerkt door Patrick op 02-10-2006 om 10:32 NL]
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
hé Ziepe, Eifel is dit Carboon? 

grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Antw: Antw: Poll: Trilobietentocht: Volgende keer ...
HéhéPatrick schreef:
hé Ziepe, Eifel is dit Carboon?
Ik probeer open-minded te zijn :-p
Z.
The earth has music for those who listen.
voorstel: Ammonietentocht
of
- kust Frankrijk
Duur
weekend + aantal dagen erbij
Wanneer
eind oktober/begin november izz erg interessant vanwege het mogelijke onstuimig weer en de daarbij vrijgekomen fossielen.
of
- kust Frankrijk
Duur
weekend + aantal dagen erbij
Wanneer
eind oktober/begin november izz erg interessant vanwege het mogelijke onstuimig weer en de daarbij vrijgekomen fossielen.
Verba volant, fossilis manent
ik drijf mee op het enthousiasme van binnenuit en wordt gestuwd door het actiegevoel van de deelnemers..
is oktober/november (van dit jaar) niet al te snel? of eh .. zou er een kans bestaan dat ik zou in november kunnen meegaan??
)
de N-franse kust lijkt het me wel ja, begin een passie te krijgen voor de boel daar
is oktober/november (van dit jaar) niet al te snel? of eh .. zou er een kans bestaan dat ik zou in november kunnen meegaan??

de N-franse kust lijkt het me wel ja, begin een passie te krijgen voor de boel daar
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Antw: Antw: Poll: Trilobietentocht: Volgende keer ...
Ja idd, nu al terug een weekend organiseren is misschien wel wat vlug, ik denk trouwens, dat het de bedoeling was eens per jaar een evenement te organiseren. Misschien zijn de voorjaarsstormen ook geschikt voor de fr.kust?fitch schreef:
is oktober/november (van dit jaar) niet al te snel?
groetjes
Patrick
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Inderdaad zou het voor fossiel.net (om te organiseren) te vlug zijn, maar gooi gerust een balletje op het forum op om mensen enthousiast te krijgen voor een eigen expeditie!
<:{{{{{>
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika