weer wat leuke vondsten tijdens de middagpauze
-
weer wat leuke vondsten tijdens de middagpauze
Weer heel wat gevonden en moet de stenen nog doorzoeken dit is gewoon wat er op de buitenkant zit of onder de eerste afslag. Heb nog iets moois in een joekel van een steen die heel belovend is. Dat is de volgende foto.
-
Antw: weer wat leuke vondsten tijdens de middagpauze
Deze dus. Hier ben ik benieuwd naar of de rest er aanwezig is. Hoop het wel.

-
Spijtig alleen het pygidium. Maar toch een schoontje van bijna 2cm. Blijft een mooie vondst. En de steen is nog meer dan groot genoeg om nog iets in te vinden. Die weegt bijna evenveel als mezelf

- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Mooie vondsten alweer! Dat die laatste niet compleet was, kon je vermoeden uit de manier waarop de steen gebroken is. Toch mooi hoe je 'm verder hebt vrij gelegd.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
-
Dank u Frederik. Ja ik had ook al een vermoede. Hoop dat er nog wat leuks in die steen zit.
Das voor morgen.
Das voor morgen.
Antw: Antw: weer wat leuke vondsten tijdens de middagpauze
Vraagje, vindt je dit in Nederland?suffeleersT schreef:
Dank u Frederik. Ja ik had ook al een vermoede. Hoop dat er nog wat leuks in die steen zit.
Das voor morgen.
Ik zoek wel eens bij de stormbrekers op het strand en zie wel wat fossiel heel klein erin, maar kan je deze dan ook in die gesteente vinden?
Mvg,
Bibi.
Het gebruikte materiaal voor stormbrekers aan de kust in Belgie en Nederland is inderdaad dikwijls afkomstig uit de Devoonlagen van de Belgische Ardennen en daarin zijn dan ook ( met wat geluk ) trilobieten resten te vinden.
Lugo
Lugo
Panta rhei
Heraclites
Heraclites
Antw: Antw: weer wat leuke vondsten tijdens de middagpauze
Toch!Lugo schreef:
Het gebruikte materiaal voor stormbrekers aan de kust in Belgie en Nederland is inderdaad dikwijls afkomstig uit de Devoonlagen van de Belgische Ardennen en daarin zijn dan ook ( met wat geluk ) trilobieten resten te vinden.
Lugo

Gr,
Bibi.