Preparatie kast
-
Preparatie kast
Bij gebrek aan voldoende materiaal en het nog niet hebben van een fijne prepareerkop ben ik maar begonnen met het maken van een betere kast dan gewoon karton om in te prepareren. Nu gaat het vrouwke niet meer boos worden dat de bijkeuken weer vol met gruis ligt

Antw: Preparatie kast
Houdt idd flink wat gruis tegen zo'n kast.
Maar niet alles.
Ga je hem afdekken met glas of blijft het open kast?
Mijne had in eerste instantie een glasplaat erboven... maar dat beperkte mijn bewegingsvrijheid en die van de bino.
II middels dus stuk glas eraf gesneden en zou hem eigenlijk opnieuw willen maken
Maar niet alles.
Ga je hem afdekken met glas of blijft het open kast?
Mijne had in eerste instantie een glasplaat erboven... maar dat beperkte mijn bewegingsvrijheid en die van de bino.
II middels dus stuk glas eraf gesneden en zou hem eigenlijk opnieuw willen maken
oeps...
-
Denk niet dat ik hem ga afdekken. Zoals je zegt beperkt dat de bewegingsruimte. Ga eerst eens kijken wat het geeft. Ik heb hem groot genoeg gemaakt zodat ik er ver over de rand kan hangen en niet vanvoor in de kast zit te preppen. Ze is 1m breed 85 diep en 60 hoog aan de achterkant. Vanvoor een verhoog van 25cm. Ik ga toch al lelijk moeten doen om het gruis daaruit te laten vliegen.
- hypochondria
Volgens mij, gelijk gij uw spullen soigneerd, gaat plexiglas op den duur vol kleine krasjes staan. En dat gaat uw zicht beperken. Dat gaat altijd dof worden op den duur denk ik.
- hypochondria
Of ook gewoon al van de steentjes die wegspringen tijdens het prepareren. Er gaan er toch altijd tegen die bovenkant springen.