wetenschapper of verzamelaar?

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
davinci
Berichten: 481
Lid geworden op: 16 jul 2004, 09:58
Contacteer:
wetenschapper of verzamelaar?

Bericht door davinci » 28 sep 2004, 00:10

hoe zie jij jezelf het meest?


i just looove fossils

 
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: wetenschapper of verzamelaar?

Bericht door Maarten » 28 sep 2004, 12:25

Een wetenschappelijk verzamelaar.....


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Gebruikersavatar
webmaster
Senior Lid
Berichten: 2439
Lid geworden op: 09 sep 2003, 21:20
Contacteer:
Antw: wetenschapper of verzamelaar?

Bericht door webmaster » 28 sep 2004, 15:30

Ik ben begonnen als amateurverzamelaar. Daarna heb ik geologie gestudeerd. Ik denk dat ik mijzelf wel een verzamelaar met wetenschappelijke grondslag mag noemen.
Volgens mij gaat dat prima samen!

Er zijn natuurlijk ook mensen die fossielen verzamelen om de esthetische waarde. Die verzamelingen zijn vaar wetenschappelijk van weinig waarde omdat er vaak geen gegevens van het fossiel en de vindplaats bij bewaard worden.


Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Gebruikersavatar
The Stone
Berichten: 871
Lid geworden op: 07 mei 2004, 12:55
Contacteer:
Antw: wetenschapper of verzamelaar?

Bericht door The Stone » 28 sep 2004, 17:24

Soorten verzamelaar.
M\'n collectie fossielen is wetenschappelijk verantwoord en daar plaag ik graag wetenschappers mee. ;-)

Maar het belangrijkste is toch wel dat ik kan genieten van mijn verzameling.
Ook werk ik graag mee met onderzoeken en geniet ik als er weer eens ergens een fossiel wordt gevonden dat niet past in het algemene plaatje.


When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.

Once you've got heat, you can do everything!

Gebruikersavatar
Somniosus