QUIZ for Fun
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
QUIZ for Fun

Beste Fossiel.netters,
ik vind deze kleine quizjes erg plezierig. Hier komt de volgende en ik ben benieuwt, of jullie het juiste antwoord weten. Het is niet makkelijk, dat geef ik toe. Maar zo blijft het spannend.
Het gaat om een deel van een fossiel uit het Boven-Krijt. Maar deze fossielen worden niet alleen hier gevonden. Ook in veel oudere lagen.
GO FOR IT! Veel plezier!
Oliver
Antw: QUIZ for Fun
Koen,
ostracode lijkt mij inderdaad een goede mogelijkheid, tenzij de afmetingen dit idee ontkrachten natuurlijk.
Lugo
ostracode lijkt mij inderdaad een goede mogelijkheid, tenzij de afmetingen dit idee ontkrachten natuurlijk.
Lugo
Panta rhei
Heraclites
Heraclites
- hubertus68
Ik ben blij dat er opnieuw een quizje is, heel leuk. 
Op die vorige (de foraminifeer) heb ik mn hoofd al gebroken en met deze zal het niet veel beter zijn.
Ik trek me even terug in rijp beraad met een paar boeken over krijtfossielen en hoop binnenkort met een antwoord te komen. :p
Jeroen
Op die vorige (de foraminifeer) heb ik mn hoofd al gebroken en met deze zal het niet veel beter zijn.
Ik trek me even terug in rijp beraad met een paar boeken over krijtfossielen en hoop binnenkort met een antwoord te komen. :p
Jeroen
Nee, wacht nu zie ik het.
Maar ik twijfel tussen een uitgezuurde bryozoe op vuursteen en een verkiezeld onderdeel van een kreeft/krab.
Of geldt maar een antwoordt??
Wat is eigenlijk de prijs die te winnen is???
De foto is wel heel erg mooi, misschien al eens aan een carrière in die richting gedacht?
Kun je ook prijzen mee winnen.
groet,
Karel
Maar ik twijfel tussen een uitgezuurde bryozoe op vuursteen en een verkiezeld onderdeel van een kreeft/krab.
Of geldt maar een antwoordt??
Wat is eigenlijk de prijs die te winnen is???
De foto is wel heel erg mooi, misschien al eens aan een carrière in die richting gedacht?
Kun je ook prijzen mee winnen.
groet,
Karel
- hubertus68
Nee, nee en nee. Het juiste antwoord is er nog niet bij.
@Karel: ik ben grafisch ontwerper (grafik-designer). Vandaar ben ik een beetje geoefend, maar imo ver af van de kwaliteit, die een professionele fotograaf aflevert.
Groeten, Oliver
@Karel: ik ben grafisch ontwerper (grafik-designer). Vandaar ben ik een beetje geoefend, maar imo ver af van de kwaliteit, die een professionele fotograaf aflevert.
Groeten, Oliver
- strandjutters
- Been thanked: 3 times