Idee: Introductie forum
Idee: Introductie forum
Hallo,
Na een dag of wat rond gekeken te hebben miste ik een introductie forum. Een gedeelte waarin leden zich voor kunnen stellen zodat we/jullie/ik een beetje weeten wie er zijn en waar ze ongeveer vandaan komen.
Mark
Na een dag of wat rond gekeken te hebben miste ik een introductie forum. Een gedeelte waarin leden zich voor kunnen stellen zodat we/jullie/ik een beetje weeten wie er zijn en waar ze ongeveer vandaan komen.
Mark
Antw: Idee: Introductie forum
Hallo Mark
Je kunt toch kijken in het profiel van de \'forumleden\'?
Iedereen kan daar in zetten wat ie kwijt wil(of niet) aan anderen.
gr
pearl
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Antw: Antw: Idee: Introductie forum
Hoi Pearl,pearl schreef:
Hallo Mark
gr
pearl
Je hebt helemaal gelijk. Het is alleen veel makkelijker voor 400 leden om te kijken in het introductie gedeelte dan voor een nieuw iemand te kijken naar 400 leden.
[euh....ja die zin klopt geloof ik]
plus dat door een welkom/reactie op een introductie iemmand juist aangemoedigd word actiever mee te doen op het forum. Ik heb zelf een aantal websites waarbij dit zeer goed werkt.
Mark
- fossielenjagers
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Idee: Introductie forum
Hoi Mark.Mark schreef:
Het is alleen veel makkelijker voor 400 leden om te kijken in het introductie gedeelte dan voor een nieuw iemand te kijken naar 400 leden.
[euh....ja die zin klopt geloof ik]
Volgens mij klopt dat niet.. Omdat jij nieuw bent wil jij meer informatie over andere leden als ik het goed begrijp. Dan lijkt het me logischer dat je gewoon in iemands profiel kijkt. Dat is de snelste manier om iets over iemand te weten te komen. En dat nieuwe leden zich apart voorstellen lijkt me niet nodig, daar is het profiel al voor. Nieuwe leden kom je automatisch tegen in de discussies!
Groet, Bram.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Hey Mark,
Welkom op het forum. Op zich idd wel een leuk idee, voorlopig heeft iedereen wat ruimte in z\'n profiel om zich voor te stellen (je mag dit voor jezelf altijd ook aanvullen). Dit is ook te lezen op de ledenlijst. Lijkt me voorlopig te volstaan.
Welkom op het forum. Op zich idd wel een leuk idee, voorlopig heeft iedereen wat ruimte in z\'n profiel om zich voor te stellen (je mag dit voor jezelf altijd ook aanvullen). Dit is ook te lezen op de ledenlijst. Lijkt me voorlopig te volstaan.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Dag Mark,Mark schreef:
Hallo,
Mark
Welkom op het Forum.
Ik zou zeggen stel jezelf eens voor want er staat nog niets in je profiel.
Als je de mijne leest weet je wie ik ben.
Klik maar op het mannetje links in beeld.
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 12-11-2006 om 21:13 NL]
Robert Mensink
- fossilmadman
- Contacteer:
Antw: Antw: Idee: Introductie forum
Gewoon met de deur in huis vallen, staan ze vanzelf op,(Henk)Fossielenzoeker schreef:Dag Mark,Mark schreef:
Hallo,
Mark
Welkom op het Forum.
Ik zou zeggen stel jezelf eens voor want er staat nog niets in je profiel.
Als je de mijne leest weet je wie ik ben.
Klik maar op het mannetje links in beeld.
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 12-11-2006 om 21:13 NL]
(Henk)