Beginende colectie
-
- Contacteer:
Beginende colectie
Hallo ik ben boris 12 jaar en heb een kleine colectie van fossielen en zou heel graag die wat uitbreide, bijna alles is bij mij al een persoonlijk topstuk. En ik heb gezien dat op dit forum heel veel mensen heel veel fossielen hebben. dus mijn vraag is als jullie spullen hebben waar jullie niet meer naar omkijken omdat je er bijvorbeeld 10tallen hebt of omdat je er wel op uitgekeken bent zou ik die heel graag willen hebben. Dus als je zoeits hebt en je wilt het aan mij schenken stuur dan Aub een mailtje naar mijn mail boris.tazelaarATgmail.com
Alvast heel erg bedankt
Gr, Boris
[Bewerkt door Boristazelaar op 06-06-2017 om 11:27 NL]
Alvast heel erg bedankt
Gr, Boris
[Bewerkt door Boristazelaar op 06-06-2017 om 11:27 NL]
hoi ik ben boris
Antw: Beginende colectie
Hallo Boris, ik begrijp dat je vaak op de Kaloot zoekt; betekent dit dat je er niet ver vandaan woont, in Zeeland?
groeten, Bert
groeten, Bert
Elbert
-
- Contacteer:
Nee, mijn opa en oma wonen daar ik zelf woon in utrecht maar mijn colectie ligt wel in zeeland. En ik ben er regelmatig
hoi ik ben boris
-
- Contacteer:
Maar heeft u dan iets wat u aan mij zou willen geven?:0 want dat zou zooooooo vet zijn!!
[Bewerkt door Boristazelaar op 06-06-2017 om 12:27 NL]
[Bewerkt door Boristazelaar op 06-06-2017 om 12:27 NL]
hoi ik ben boris
Hallo Boris, laat maar weten wanneer je weer in Zeeland bent; kun je een keertje langs komen, dan kan ik je vertellen over hoe te zoeken en heb ik vast nog wel een paar stukjes voor je.
Oke?
groeten, Bert
Oke?
groeten, Bert
Elbert
-
- Contacteer:
Oke ik verheug me er nu al op dan kom ik een keer met mijn vader langs. Ik stuur je dan een week van tevoren wel een mailtje met welke dag ik zou kunnen. We zouden ook omdat u in walcheren woont op de kaloot kunnen afspreken dan kan ik die tips meteen in praktijk brengen.
Met vriendelijke groet, Boris
Met vriendelijke groet, Boris
hoi ik ben boris
-
- Contacteer:
Ik denk dat ik volgende week mischien al in zeeland zit omdat dan het hockey seizoen is afgelopen dus dan kan ik elk weekend naar zeeland
hoi ik ben boris
Hoi Boris, komend weekend werk ik `s middags, dus zou je dan `s ochtends langs kunnen komen.
Ik kan dan niet naar de Kaloot; het weekend erna wellicht wel.
Laat het maar weten, oke?
groeten, Bert
Ik kan dan niet naar de Kaloot; het weekend erna wellicht wel.
Laat het maar weten, oke?
groeten, Bert
Elbert
-
- Contacteer:
Ik kom volgende week of over 2 weken naar zeeland als het zover is stuur ik een bericht als jij daarop dan je preciese adres stuurt en op welk tijdstip je kan komen ik en mijn vader gezellig langs
hoi ik ben boris
-
- Contacteer:
Oh ja en zoekt u nog een specifiek fosie dan kan ik die mischien als een soort bedankje voor u meenemen
hoi ik ben boris