CADZAND? MAAR WELKE PLEK?? *help*
-
CADZAND? MAAR WELKE PLEK?? *help*
Hallo, ik zit nu in cadzand en ben vandaag bij de zwarte polder geweest, vondsten waren goed.
Ik zocht vooral in de waterstroompjes.
Nu heb ik alleen een vraag, WAAR vindt ik de grotere tanden? En op welke plek moet ik nou echt goed zoeken? Juist dichtbij zee of ergens in de duinen. Iemand ervaring met de zwarte polder en omstreken? Welke plekken zijn echt goed? En ik hoorde ook dingen over fossielen lagen, weet wat deze zijn maar hoe vindt ik ze?
Groetjes,
Thijs
Ik zocht vooral in de waterstroompjes.
Nu heb ik alleen een vraag, WAAR vindt ik de grotere tanden? En op welke plek moet ik nou echt goed zoeken? Juist dichtbij zee of ergens in de duinen. Iemand ervaring met de zwarte polder en omstreken? Welke plekken zijn echt goed? En ik hoorde ook dingen over fossielen lagen, weet wat deze zijn maar hoe vindt ik ze?
Groetjes,
Thijs
Thijs Dekker
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: CADZAND? MAAR WELKE PLEK?? *help*
Hallo Thijs.
Cadzand is lang vervlogen tijd voor grote tanden,ik zocht daar in de vorige eeuw
Het beste is nu in Nieuwvliet,op de hoogwater lijn.In dit zwart spul.
GR
Cadzand is lang vervlogen tijd voor grote tanden,ik zocht daar in de vorige eeuw

Het beste is nu in Nieuwvliet,op de hoogwater lijn.In dit zwart spul.
GR
strandjutters
-
Hoi,
In niewvliet? Ik ben in cadzand op vakantie, maar zijn de vondsten daar spectaculairder? Zo ja, kunt u mij misschien wat info geven plaatsnamen en beste locaties bij niewvliet?
Merci beacoup!
Trouwens, bij cadzand zijn ze nieuwe hotels aan het neerzetten, als ik nou eens heel perongeluk dat terrein op loop en een paar keer mijn zeef er door heen haal
. Het hek stond gewoon open, je mocht er ook door heen lopen maar niet langs de machines enz. Die waren afgezet met hekken. Misschien ga ik daar nog kijken. Maar info over niewvliet zou fijn zijn!
Groet,
Thijs
In niewvliet? Ik ben in cadzand op vakantie, maar zijn de vondsten daar spectaculairder? Zo ja, kunt u mij misschien wat info geven plaatsnamen en beste locaties bij niewvliet?
Merci beacoup!
Trouwens, bij cadzand zijn ze nieuwe hotels aan het neerzetten, als ik nou eens heel perongeluk dat terrein op loop en een paar keer mijn zeef er door heen haal

Groet,
Thijs
Thijs Dekker
-
Wacht,
Ik lees hier dat bij nieuwvliet er een radartoren in de duinen staat, maar.. Dat is toch bij de zwarte polder of zit ik nou mis?
Is nieuwvliet dichtbij dat haaientanden standbeeld?
Ik lees hier dat bij nieuwvliet er een radartoren in de duinen staat, maar.. Dat is toch bij de zwarte polder of zit ik nou mis?
Is nieuwvliet dichtbij dat haaientanden standbeeld?
Thijs Dekker
-
Bedoelt u met nieuwvliet niet de zwarte polder?
Sorry als ik nu iets doms zeg;)
Gr
Thijs
Sorry als ik nu iets doms zeg;)
Gr
Thijs
Thijs Dekker
- strandjutters
Ja het is daar dat hoekje om.
Nieuwvliet is een dorp,zwarte polder is een plaats in een dorp
GR
Nieuwvliet is een dorp,zwarte polder is een plaats in een dorp

GR
strandjutters
-
Oke haha;) gewoon bij de zwarte polder dus maar met het hoekje om bedoeld u dan met de bocht mee bij de zwarte polder?
Haha ik kom hier niet zo vaak vandaar;)
Gr
Thijs
Haha ik kom hier niet zo vaak vandaar;)
Gr
Thijs
Thijs Dekker
- strandjutters
Ja,het strand draait daar opeens het land in,das natuurreservaat ,daar moet je zijn op de hoogwaterlijn...Maar je moet geen emmer meenemen voor de vondsten,een luciferdoosje zal volstaan ;)Alle ik hoop van niet,maar bij mij was het vaak voldoende.
GR
GR
strandjutters
- Jdevries
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 21 times
- Contacteer:
In de zwarte plolder als het eb is aan de duinkant van een stroompje bij een bocht
- Jdevries
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 21 times
- Contacteer:

Dit is onze vangst dit jaar naar cadzand met nog wat werfels en gehoorbeentjes en een paar klenine tandjes nog