Zoeken tijdens de kerstvakantie
- Moonwalker
- Contacteer:
Zoeken tijdens de kerstvakantie
Hallo,
Gaan jullie zoeken tijdens de kerstvakantie, en waar? Ik ga in elk geval eens richting Blanc Nez. Mss nog liefhebbers om es mee te gaan? je mag me alijd mailen.
grtz
Gaan jullie zoeken tijdens de kerstvakantie, en waar? Ik ga in elk geval eens richting Blanc Nez. Mss nog liefhebbers om es mee te gaan? je mag me alijd mailen.
grtz
Antw: Zoeken tijdens de kerstvakantie
Hoi, ja ik ga nog zoeken.
In Zuid Spanje(Cartagena), als daar tenminste fossielen te vinden zijn, anders andere leuke steentjes en schelpen.
Kom gerust langs(tent meenemen):D
gr
pearl
In Zuid Spanje(Cartagena), als daar tenminste fossielen te vinden zijn, anders andere leuke steentjes en schelpen.
Kom gerust langs(tent meenemen):D
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- fossielenjagers
- Contacteer:
Ik ga tijdens de vakantie eens naar Barvaux (BE) en ik zit ook nog twee weken in de buurt van Montauban/Caussade (FR). Ik heb me nog niet verdiept in vindplaatsen aldaar.. Iemand tips?
Groet, Bram.
Groet, Bram.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- Galeocerdo
Zou best willen zoeken tijdens de kerstvakantie, maar deze jongen van 24 t/m 29 december werken
[Bewerkt door Galeocerdo op 20-12-2006 om 20:14 NL]

[Bewerkt door Galeocerdo op 20-12-2006 om 20:14 NL]
Gr. Taco
- Anthonie
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 31 times
- Contacteer:
@ fossielenjagers
Wat een toeval dat ik deze zomer juist 2 weken in de streek van montauban en dergelijke heb doorgebracht.
Ik heb er zonder overdrijven de tofste vakantie van mijn leven gehad.
Het zijn er zeer vriendelijke mensen en het is er goed eten fois gras, canard, en cassoulet.
Maar nu op wetenschappelijk gebied. je moet weten dat ze in frankrijk redelijk streng zijn, maar hier en daar zal je wel een aantal mooie omsluitingen tegenkomen met kalksteen afzettingen stop dus hier en daar.
Maar als er 1 ding is dat ik je enorm aanraad dan is het om een bezoek te brengen aan de prehistorische grotschilderingen van Peche Merle en omgeving DAT MOET JE GEWOON GEZIEN HEBBEN je moet wel op voorhand reserveren !!! want er mogen maar op 1 dag max 250 bezoekers in de grot. Als ik van jullie was dan zou ik dat zeker en vast doen Alleen daarvoor al zou ik de reis maken
ziezo hopelijk heb ik je geholpen
mocht je nog vragen hebben (niet alleen op paleontologisch gebied, laat me dan iets weten)
Groeten
Anthonie
[Bewerkt door Anthonie op 20-12-2006 om 20:22 NL]
Wat een toeval dat ik deze zomer juist 2 weken in de streek van montauban en dergelijke heb doorgebracht.
Ik heb er zonder overdrijven de tofste vakantie van mijn leven gehad.
Het zijn er zeer vriendelijke mensen en het is er goed eten fois gras, canard, en cassoulet.
Maar nu op wetenschappelijk gebied. je moet weten dat ze in frankrijk redelijk streng zijn, maar hier en daar zal je wel een aantal mooie omsluitingen tegenkomen met kalksteen afzettingen stop dus hier en daar.
Maar als er 1 ding is dat ik je enorm aanraad dan is het om een bezoek te brengen aan de prehistorische grotschilderingen van Peche Merle en omgeving DAT MOET JE GEWOON GEZIEN HEBBEN je moet wel op voorhand reserveren !!! want er mogen maar op 1 dag max 250 bezoekers in de grot. Als ik van jullie was dan zou ik dat zeker en vast doen Alleen daarvoor al zou ik de reis maken
ziezo hopelijk heb ik je geholpen
mocht je nog vragen hebben (niet alleen op paleontologisch gebied, laat me dan iets weten)
Groeten
Anthonie
[Bewerkt door Anthonie op 20-12-2006 om 20:22 NL]
* Scientia et Miratio *
- fossielenjagers
- Contacteer:
Hey Anthonie!
Das inderdaad zeer toevallig ja..
Ik zit daar op \'n camping van kennissen van ons. Het wordt een combinatie tussen werken en vakantie. Ik voer daar namelijk een schoolproject uit, maar als ik tijd heb ga ik zeker ook nog \'s kijken of er fossielen te vinden zijn. Ik ben helaas in m\'n eentje daar, en heb praktisch geen vervoer. Dus dat wordt ff afwachten. Je hebt geen exacte vindplaatsen voor me?
Groet, Bram.
Das inderdaad zeer toevallig ja..

Groet, Bram.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
mischien antwoord ik een beetje laat maar ik zou graag in de streken van Antwerpen zoeken wie mee wil of een goede plek weet laat me dan iets weten.
Grtjs Dennis
Grtjs Dennis
Dennis
- fossielenjagers
- Contacteer:
Hey Anthonie!
Ik zit momenteel dus bij Caussade, maar heb nog geen fossielen gevonden. Ik vroeg me af of je toevallig in Septfonds op de camping zat?
Groet, Bram.
Ik zit momenteel dus bij Caussade, maar heb nog geen fossielen gevonden. Ik vroeg me af of je toevallig in Septfonds op de camping zat?
Groet, Bram.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- fossielenjagers
- Contacteer:
Antw: Bericht voor ANTHONIE (en anderen)
Helaas, geen fossielen gevonden. Ben vóór Frankrijk nog twee dagen in Barvaux geweest, daar wel goed gevonden. Foto\'s volgen a.s.a.p.
Salut, Bram.
@Anthonie: zie bovenstaand bericht.
Salut, Bram.
@Anthonie: zie bovenstaand bericht.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- Anthonie
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 31 times
- Contacteer: