fragment van kaakje
-
fragment van kaakje
Goedenmidag,
Nu ik toch bezig ben in het systeem leg ik het kaakje ook nog even snel neer
Niet dat er veel meer van over is van de tanden en het kaakje hoop ik dat iemand er nog iets uit kan vissen.
Was het vergeten te zeggen dat ik ze alle twee bij de zandmotor had gevonden.
In ieder geval ook hiervoor alvast bedankt
Camara vond bij foto 2 het niet zo leuk dat de tand en het bot zelf alle twee zwart waren, hopelijk kunnen jullie de lijn van de tand nog een beetje zien
Nu ik toch bezig ben in het systeem leg ik het kaakje ook nog even snel neer

Niet dat er veel meer van over is van de tanden en het kaakje hoop ik dat iemand er nog iets uit kan vissen.
Was het vergeten te zeggen dat ik ze alle twee bij de zandmotor had gevonden.
In ieder geval ook hiervoor alvast bedankt
Camara vond bij foto 2 het niet zo leuk dat de tand en het bot zelf alle twee zwart waren, hopelijk kunnen jullie de lijn van de tand nog een beetje zien
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 363 times
- Contacteer:
Re: fragment van kaakje
Je foto's zijn nog steeds veel te donker, maar ik meen aveolen van de tanden en een gebroken tandje te zien, dus ik ben het met je eens. Veel meer dan kaakfragment valt er nu niet van te maken.
Groet,
Niels
Niels
-
Zou het helpen om een keer met beter licht een betere foto te maken met een betere camara?
De tanden zijn afgebroken en er valt niet veel aan te zien. Hetzefde aan de rest van het kaakje.
Ook hiervoor bedankt
De tanden zijn afgebroken en er valt niet veel aan te zien. Hetzefde aan de rest van het kaakje.
Ook hiervoor bedankt
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 363 times
- Contacteer:
Ja, wat lichtere foto’s kunnen helpen al blijft het lastig met afgebroken tanden. Probeer eens in het buitenlicht. Je kunt ze ook in een app of fotoprogramma bijlichten.
Groet,
Niels
Niels
Eerste indruk is dat het een stuk van een bovenkaak is, maar betere foto's zijn zeer welkom.
Vilmar D