Zoeken op de Zandmotor

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PachyWhatnotOdon
Beheerder
Berichten: 435
Lid geworden op: 08 jun 2015, 21:00
Locatie: Nederland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 75 times
Zoeken op de Zandmotor

Bericht door PachyWhatnotOdon » 23 jul 2023, 21:53

Hallo allemaal,

Na verschillende vergeefse excursies naar de Zandmotor (voor mij als Hagenaar redelijk vlakbij) wil de ik vragen of iemand met ervaring met het vinden van fossielen op de Zandmotor bereid is me een keer op sleeptouw mee te nemen, zodat ik de site wat beter kan leren kennen. Ik hoor her graag!

Groeten,
Alexander.


'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett

 
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 6861
Lid geworden op: 28 mar 2006, 17:11
Has thanked: 290 times
Been thanked: 309 times
Contacteer:
Re: Zoeken op de Zandmotor

Bericht door sjaak » 23 jul 2023, 22:32

Dag Alexander, ik zoek er de laatste jaren niet vaak meer, de ZM is sowieso een lastige vindplaats, maar ik kan je denk ik wel op weg helpen als je geen zoekers kunt vinden die tegenwoordig veel actief zijn. Ik zoek niet op het strand in de zomer, dus het zal sowieso pas september worden, maar je kunt mij een PM bericht sturen rond die tijd.


Groet,

Niels

Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1031
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 312 times
Been thanked: 203 times
Re: Zoeken op de Zandmotor

Bericht door Max pijpelink » 24 jul 2023, 11:49

Je kan misschien Arie twigt eens benaderen. Hij geeft ook vaak excursies op de zandmotor dacht ik.

Als je naar Zeeland kom kan ik je best eens meenemen!


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max

Gebruikersavatar
PachyWhatnotOdon
Beheerder
Berichten: 435
Lid geworden op: 08 jun 2015, 21:00
Locatie: Nederland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 75 times
Re: Zoeken op de Zandmotor

Bericht door PachyWhatnotOdon » 24 jul 2023, 15:58

Hoi Niels en Max,

Bedankt voor het aanbod! Voor mij is de Zandmotor vooral een interessante vindplaats omdat deze relatief dichtbij is en daarmee (momenteel) zonder eigen vervoer goed bereikbaar. Vandaar mijn interesse meer eigenlijk dan in het vondstmateriaal zelf. Ik stuur jullie t.z.t. wel een PMmetje ;)


'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett


Plaats reactie