Fossilien

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Plaats reactie
Echinus
Junior Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2024, 14:07
Been thanked: 2 times
Fossilien

Bericht door Echinus » 23 feb 2024, 14:04

Beste mensen,
ik verzamel al erg lang en heb me beperkt tot de stekelhuidigen om de verzameling in toom te kunnen houden.
Vorig jaar is een goede vriend van me overleden en ik heb nu zoveel literatuur en fossielmateriaal dat ik geinteresseerden
zoek die wat willen overnemen. Ben een en ander nog aan het uitzoeken.
Ik heb zo'n 10 complete en 7 incomplete ( ontbreekt telkens 1 ex.) jaargangen van Fossilien (1999-2023), omdat ik zelf alle
jaargangen vanaf 1984 al zelf heb, wil ik hierbij vragen of er interesse voor is.



 
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 6861
Lid geworden op: 28 mar 2006, 17:11
Has thanked: 290 times
Been thanked: 309 times
Contacteer:
Re: Fossilien

Bericht door sjaak » 01 apr 2024, 09:41

yvonne910rhodes schreef: 01 apr 2024, 08:53
Echinus schreef: 23 feb 2024, 14:04 Beste mensen,
ik verzamel al erg lang en heb me beperkt tot de stekelhuidigen om de verzameling in toom te kunnen houden.
Vorig jaar is een goede vriend van me overleden en ik heb nu zoveel literatuur en fossielmateriaal dat ik geinteresseerden
zoek die wat willen overnemen. Ben een en ander nog aan het uitzoeken.
Ik heb zo'n 10 complete en 7 incomplete ( ontbreekt telkens 1 ex.) jaargangen van Fossilien (1999-2023), omdat ik zelf alle
jaargangen vanaf 1984 al zelf heb, wil ik hierbij vragen of er interesse voor is.
Het lijkt erop dat u een indrukwekkende verzameling literatuur en fossielen heeft opgebouwd, vooral gericht op stekelhuidigen, een diverse groep zeedieren bekend om hun vijfstralige symmetrie en kalkskelet. Het is begrijpelijk dat u geïnteresseerden zoekt om een deel van deze collectie over te nemen, vooral gezien de emotionele waarde die het kan hebben na het verlies van een vriend.

Wat betreft de tijdschriften ‘Fossilien’, dit is een bekend Duits magazine dat zich richt op fossielen en de geschiedenis van de aarde. Het kan een waardevolle bron zijn voor zowel beginnende als ervaren fossielenverzamelaars. Uw aanbod van 10 complete en 7 incomplete jaargangen kan zeker interessant zijn voor liefhebbers van paleontologie en verzamelaars van fossielenliteratuur.

Als u op zoek bent naar geïnteresseerden, kunt u overwegen om contact op te nemen met lokale universiteiten, musea of paleontologische verenigingen. Online platforms en sociale media groepen gerelateerd aan fossielenverzameling kunnen ook nuttige kanalen zijn om uw collectie aan te bieden. Veel succes met het vinden van de juiste personen voor uw waardevolle verzameling!
Is dit een door AI geschreven reactie? Waarom??


Groet,

Niels

Gebruikersavatar
Spongebob
Berichten: 4359
Lid geworden op: 22 dec 2007, 22:41
Has thanked: 282 times
Been thanked: 362 times
Re: Fossilien

Bericht door Spongebob » 01 apr 2024, 14:10

sjaak schreef: 01 apr 2024, 09:41 Is dit een door AI geschreven reactie? Waarom??
Misschien omdat onze 'Yvonne910' zich verveelt en/of omdat het 1 april is?


Time fades away (Neil Young)

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 226
Lid geworden op: 04 nov 2006, 19:14
Has thanked: 29 times
Been thanked: 50 times
Re: Fossilien

Bericht door Martin » 01 apr 2024, 15:10

Ik ben misschien geïnteresseerd, zie PM 😉




Plaats reactie