Probleem met zoekfunctie?
- Carboon
- Has thanked: 380 times
- Been thanked: 451 times
Re: Probleem met zoekfunctie?
Zojuist weer tegen dit probleem met de zoekfunctie aangelopen... Hoe gaat het met de zoektocht naar een oplossing?
Op zoek naar groen in het zwart.
-
- Has thanked: 276 times
- Been thanked: 14 times
Misschien in afwachting van een bugfix Google search gebruiken met de site functionaliteit?
Bijvoorbeeld 'site:forum.paleontica.org illiet' geeft twee hits uit 2018 en 2020.
Bijvoorbeeld 'site:forum.paleontica.org illiet' geeft twee hits uit 2018 en 2020.
- Carboon
- Has thanked: 380 times
- Been thanked: 451 times
Bedankt voor de tip! Het is hier armoe troef, dat zoiets nodig is, maar het is in ieder geval werkbaar.
Op zoek naar groen in het zwart.
- Spongebob
- Has thanked: 352 times
- Been thanked: 568 times
Hallo Wim,
Als jij goed bent in ICT, kun jij je dan niet opwerpen om dit gemis de kop in te drukken?
Of iemand anders? Er moet toch iemand op dit forum zijn die dit kan tackelen!
Time fades away (Neil Young)
-
- Senior Lid
- Has thanked: 321 times
- Been thanked: 218 times
We zijn helaas nog steeds op zoek naar een ict’er. Maar als het zover is gaan we het probleem met de zoekfunctie als eerste proberen op te lossen!
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
- pachy-pleuro-whatnot-odon
- Beheerder
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 102 times
Net als Max zegt zijn we helaas nog steeds op zoek naar een nieuwe ICT-er. Wel zijn we er actief mee bezig, en hebben we net een fijn gesprek met een potentieel kandidaat gehad. Hopelijk gaat dit dan ook het relaas leveren waar we naar op zoek zijn, want we willen hem dan inderdaad vragen als eerste naar de problemen met het forum te kijken.Max pijpelink schreef: ↑15 okt 2024, 11:47 We zijn helaas nog steeds op zoek naar een ict’er. Maar als het zover is gaan we het probleem met de zoekfunctie als eerste proberen op te lossen!
'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett
-
- Has thanked: 276 times
- Been thanked: 14 times
Ik ben helaas niet zo goed thuis in websites, wel in (managen van) programmeren zelf.
Als de admins hulp zoeken ben ik wel bereid af en toe een handje toe te steken.
Stuur me dan een PB.
- pachy-pleuro-whatnot-odon
- Beheerder
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 102 times
We sure do have a new IT-member on our team! Guys, say hi to @CarterFromSL from Saskatchewan, Canada!Max pijpelink schreef: ↑12 jul 2024, 00:20 Er wordt nog aangewerkt, we hebben als het goed is ook een nieuwe IT’er erbij die hopelijk ons kan helpen met site en forum.
'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett
- JZuidewijk
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 72 times
Hello CarterFromSL. Welcome and great that you are helping out with the site!PachyWhatnotOdon schreef: ↑05 nov 2024, 20:08We sure do have a new IT-member on our team! Guys, say hi to @CarterFromSL from Saskatchewan, Canada!Max pijpelink schreef: ↑12 jul 2024, 00:20 Er wordt nog aangewerkt, we hebben als het goed is ook een nieuwe IT’er erbij die hopelijk ons kan helpen met site en forum.