Strand excursie WTKG 28 april

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1031
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 312 times
Been thanked: 203 times
Strand excursie WTKG 28 april

Bericht door Max pijpelink » 02 apr 2024, 16:35

Ik werd gevraagd door de WTKG dit hier te delen, dus bij deze:

Binnenkort is het weer zover: De Werkgroep Tertiaire en Kwartaire Geologie organiseert op 28 april een strandexcursie naar de Zandmotor onder begeleiding van Bram Langeveld (Natuurhistorisch Museum Rotterdam) en het Geologisch secretariaat. In tegenstelling tot normale WTKG excursies is deze excursie ook voor mensen die geen lid zijn van de WTKG, maar wel graag eens met een expert zouden willen verzamelen. Op de Zandmotor zijn vooral fossielen van zoogdieren en schelpen uit het Pleistoceen van Nederland te vinden. Lijkt dit je wat? Schrijf je dan snel in op: https://wtkg.org/activiteiten/agenda. Er is ruimte voor 20 deelnemers. Aan deelname zijn geen kosten verbonden.
Bijlagen
IMG_3205.jpeg


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max

 
stnz
Junior Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 feb 2024, 22:49
Has thanked: 2 times
Re: Strand excursie WTKG 28 april

Bericht door stnz » 03 apr 2024, 16:45

Bedankt voor het hier doorgeven. Voor een totale beginner met interesse om hier in de toekomst een volwaardige hobby van te maken, zoals ik, was dit zeker leuk geweest (maar helaas valt het net in een weekend dat ik niet kan).



Max pijpelink
Senior Lid
Berichten: 1031
Lid geworden op: 07 okt 2020, 15:16
Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Has thanked: 312 times
Been thanked: 203 times
Re: Strand excursie WTKG 28 april

Bericht door Max pijpelink » 05 apr 2024, 16:06

stnz schreef: 03 apr 2024, 16:45 Bedankt voor het hier doorgeven. Voor een totale beginner met interesse om hier in de toekomst een volwaardige hobby van te maken, zoals ik, was dit zeker leuk geweest (maar helaas valt het net in een weekend dat ik niet kan).
Ah jammer, er worden vaker zulke excursies gegeven! Arie twigt doet ook best vaak deze excursies.


altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.

instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max

stnz
Junior Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 feb 2024, 22:49
Has thanked: 2 times
Re: Strand excursie WTKG 28 april

Bericht door stnz » 07 apr 2024, 23:12

Max pijpelink schreef: 05 apr 2024, 16:06 Ah jammer, er worden vaker zulke excursies gegeven! Arie twigt doet ook best vaak deze excursies.
Volgende keer beter! En bedankt - zal die tip ook in de gaten houden. Er komt vanzelf wel een goede mogelijkheid langs :-)




Plaats reactie