Ik hoor graag van een paleokunstenaar uit Haarlem

Voor alle berichten die niet in de andere forumdelen thuishoren. Deze berichten worden na verloop van tijd gewist.
Plaats reactie
printmal
Junior Lid
Ik hoor graag van een paleokunstenaar uit Haarlem

Bericht door printmal » 20 mei 2024, 03:53

Groeten, liefhebbers en leden,

Op dit moment werk ik aan een project om zoveel mogelijk reconstructies van kleine prehistorische dieren in 3D te printen. Deze digitale modellen heb ik zelf gemaakt. Ik maak dieren van verzamelaarskwaliteit die erg leuk zijn om te schilderen. Trilobieten, ammonieten, reptielen, amfibieën en soortgelijke wezens vallen hieronder. Om levensechte dieren te produceren, stop ik veel passie en toewijding in mijn werk.
Terwijl ik aan een Drepanosaurus werk, worden er proefafdrukken gemaakt van een trilobiet, hypuronector en karaurus. Ik vroeg me af of enthousiastelingen bereid zouden zijn met mij samen te werken of aan mijn inspanningen bij te dragen, en of verzamelaars misschien een bijzondere interesse in een bepaalde soort zouden hebben. Momenteel heb ik een aantal succesvolle proefafdrukken van brachydectes, ammoniet, ctenurella, hypsognathus, kodymirus en een aantal modellen van een thelodus.

Ik hoor graag van je :)

lossstarry
Junior Lid
Re: Ik hoor graag van een paleokunstenaar uit Haarlem

Bericht door lossstarry » 18 jun 2024, 05:59

Hallo, ik ben ook bezig met onderzoek naar de soort Drepanosaurus. Het zou leuk zijn als ik mee mocht doen

Plaats reactie