Gastropoden boven Krijt
-
- Contacteer:
Gastropoden boven Krijt
Met enkele duitse vrienden ben ik bezig aan een publicatie over Gastropoden uit het boven Krijt.
De eerste publicatie handelt over Aporrhaidae en hiervoor ben ik op zoek naar foto's van exemplaren van verzamelaars.
Wie kan mij helpen?
Ook foto's van andere gastropoden zijn zeer welkom.
Mijn emailadres is stoutjesdijkhan at hotmail.com
De eerste publicatie handelt over Aporrhaidae en hiervoor ben ik op zoek naar foto's van exemplaren van verzamelaars.
Wie kan mij helpen?
Ook foto's van andere gastropoden zijn zeer welkom.
Mijn emailadres is stoutjesdijkhan at hotmail.com
Han Stoutjesdijk
- Jasper den Otter
- Has thanked: 110 times
- Been thanked: 144 times
- Contacteer:
Re: Gastropoden boven Krijt
Han,
Zou je iets specifieker willen zijn over welke groepen gastropoden je zoekt, of ben je opzoek naar alle soorten gastropoden uit het Boven-Krijt?
In ieder geval heb ik er nog wel een aantal uit de Kunrader Faciës, soort weet ik niet.
gr. Jasper
Zou je iets specifieker willen zijn over welke groepen gastropoden je zoekt, of ben je opzoek naar alle soorten gastropoden uit het Boven-Krijt?
In ieder geval heb ik er nog wel een aantal uit de Kunrader Faciës, soort weet ik niet.
gr. Jasper
Fossielenverslaafd
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Hoi Han,
jij zal deze website zeker kennen: http://www.stromboidea.de/?n=Species.Aporrhaidae
Daar staan al een hele boel soorten afgebeeld, onder andere ook een Pterocerella van mij.
Beste groeten,
Oliver
jij zal deze website zeker kennen: http://www.stromboidea.de/?n=Species.Aporrhaidae
Daar staan al een hele boel soorten afgebeeld, onder andere ook een Pterocerella van mij.
Beste groeten,
Oliver
-
- Junior Lid
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Hallo Han,
De komende weken kan ik een kijkje nemen in onze collectie. Ben je geïnteresseerd in het Boven Krijt of alleen in het Maastrichtiaan?
De komende weken kan ik een kijkje nemen in onze collectie. Ben je geïnteresseerd in het Boven Krijt of alleen in het Maastrichtiaan?
-
- Junior Lid
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Misschien heb je wat zorgen over steinkern?
Mag ik het ook aan andere verzamelaars vragen? Manfred Kutscher en anderen? Ik kan u ook de contactgegevens geven...
Mag ik het ook aan andere verzamelaars vragen? Manfred Kutscher en anderen? Ik kan u ook de contactgegevens geven...