Dinosaurusfossielen te koop
- PachyWhatnotOdon
- Beheerder
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 90 times
Dinosaurusfossielen te koop
In verband met de gepoogde aanschaf van een duur fossiel voor mijn verzameling, doe ik afstand van een aantal van mijn eigen dinosaurusfossielen. Het merendeel daarvan bevindt zich al meer dan 10, als niet 20 jaar, in mijn verzameling.
Kavel 1
Mooi behouden gebleven Spinosaurus aegypticus tand, 8,5cm uit de Kem Kem van Marokko. €100 VERKOCHT
Kavel 2
Spectaculair rood gekleurde 9cm grote Carcharodontosaurus saharicus tand uit de Kem Kem van Marokko. Bijzonder goed behouden karteling. €550 VERKOCHT
Kavel 3
Grote, 11cm Carcharodontosaurus saharicus tand. Erg mooi behouden, met uitstekende karteling. Afkomstig uit de Kem Kem van Marokko. €650 VERKOCHT
Kavel 4
Bijzonder grote en zelden aangeboden, duidelijk gevormde coproliet van een plantenetende dinosaurus (mogelijk Triceratops sp.) uit de Hell Creek Formatie van Wyoming, daarmee daterend tot het Maastrichtiaan van het Laat Krijt. Al 25 jaar in mijn verzameling. €80 VERKOCHT
Kavel 1
Mooi behouden gebleven Spinosaurus aegypticus tand, 8,5cm uit de Kem Kem van Marokko. €100 VERKOCHT
Kavel 2
Spectaculair rood gekleurde 9cm grote Carcharodontosaurus saharicus tand uit de Kem Kem van Marokko. Bijzonder goed behouden karteling. €550 VERKOCHT
Kavel 3
Grote, 11cm Carcharodontosaurus saharicus tand. Erg mooi behouden, met uitstekende karteling. Afkomstig uit de Kem Kem van Marokko. €650 VERKOCHT
Kavel 4
Bijzonder grote en zelden aangeboden, duidelijk gevormde coproliet van een plantenetende dinosaurus (mogelijk Triceratops sp.) uit de Hell Creek Formatie van Wyoming, daarmee daterend tot het Maastrichtiaan van het Laat Krijt. Al 25 jaar in mijn verzameling. €80 VERKOCHT
'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett
- PachyWhatnotOdon
- Beheerder
Re: Dinosaurusfossielen te koop
De rode Carcharodontosaurus saharicus tand is inmiddels verkocht.
'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett
- PachyWhatnotOdon
- Beheerder
Prijs voor de 11cm Carcharodontosaurus-tand gaat omlaag naar €700.
- sjaak
- Has thanked: 331 times
- Been thanked: 324 times
- Contacteer:
Ik ben benieuwd wat voor bijzonder fossiel je wil gaan kopen.
Groet,
Niels
Niels
- PachyWhatnotOdon
- Beheerder
Dat fossiel is helaas al verkocht, inmiddels. Was het bovendeel van een snuit van een pliosaurus. Dus nu ga ik maar vast opsparen zodat de volgende keer dat er een voorbij komt, ergens over tien jaar, ik in elk geval de fondsen heb
- PachyWhatnotOdon
- Beheerder
De coproliet is trouwens VERKOCHT. Ook heb ik de 11cm Carcharodontosaurus-tand afgeprijsd.
- PachyWhatnotOdon
- Beheerder
Kavel 4
Ik zet deze 5,05cm pliosaurus-tand met gedeeltelijke wortel uit de Akrabou Formatie bij Asfla in het Goulmima-district van Marokko te koop. Dateert tot het Turoon van het Late Krijt. €40
Ik zet deze 5,05cm pliosaurus-tand met gedeeltelijke wortel uit de Akrabou Formatie bij Asfla in het Goulmima-district van Marokko te koop. Dateert tot het Turoon van het Late Krijt. €40
- PachyWhatnotOdon
- Beheerder
De Carcharodontosaurus-tand van 11cm is nu ook VERKOCHT.
- Martin
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 58 times
Oei zonde man! Ik zag hem ook voorbij komen. Maar ook mijn budget was niet toereikend. Idd geld opzij zetten voor dergelijke topstukken is de beste manier. Hopelijk krijg je een tweede kans, wie weer komt het nog eens terug op de markt.PachyWhatnotOdon schreef: ↑16 jul 2024, 18:42Dat fossiel is helaas al verkocht, inmiddels. Was het bovendeel van een snuit van een pliosaurus. Dus nu ga ik maar vast opsparen zodat de volgende keer dat er een voorbij komt, ergens over tien jaar, ik in elk geval de fondsen heb
- PachyWhatnotOdon
- Beheerder
Bedankt, Martin! Ja, dat hoop ik ook. En al zal de prijs dan waarschijnlijk wel hoger liggen, ben ik die keer dan hopelijk financieel beter voorbereid! Het idiote is dat ik het geld er eigenlijk ook gewoon voor had, alleen niet wist en ook nog steeds niet weet of ik het uit kan geven in verband met de nog lopende internationale scheiding...Martin schreef: ↑19 jul 2024, 20:57Oei zonde man! Ik zag hem ook voorbij komen. Maar ook mijn budget was niet toereikend. Idd geld opzij zetten voor dergelijke topstukken is de beste manier. Hopelijk krijg je een tweede kans, wie weer komt het nog eens terug op de markt.PachyWhatnotOdon schreef: ↑16 jul 2024, 18:42Dat fossiel is helaas al verkocht, inmiddels. Was het bovendeel van een snuit van een pliosaurus. Dus nu ga ik maar vast opsparen zodat de volgende keer dat er een voorbij komt, ergens over tien jaar, ik in elk geval de fondsen heb