Dinosaurusfossielen te koop

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Martin
Has thanked: 49 times
Been thanked: 58 times
Re: Dinosaurusfossielen te koop

Bericht door Martin » 23 jul 2024, 14:04

PachyWhatnotOdon schreef: 21 jul 2024, 15:29
Martin schreef: 19 jul 2024, 20:57
PachyWhatnotOdon schreef: 16 jul 2024, 18:42

Dat fossiel is helaas al verkocht, inmiddels. Was het bovendeel van een snuit van een pliosaurus. Dus nu ga ik maar vast opsparen zodat de volgende keer dat er een voorbij komt, ergens over tien jaar, ik in elk geval de fondsen heb :?
Oei zonde man! Ik zag hem ook voorbij komen. Maar ook mijn budget was niet toereikend. Idd geld opzij zetten voor dergelijke topstukken is de beste manier. Hopelijk krijg je een tweede kans, wie weer komt het nog eens terug op de markt.
Bedankt, Martin! Ja, dat hoop ik ook. En al zal de prijs dan waarschijnlijk wel hoger liggen, ben ik die keer dan hopelijk financieel beter voorbereid! Het idiote is dat ik het geld er eigenlijk ook gewoon voor had, alleen niet wist en ook nog steeds niet weet of ik het uit kan geven in verband met de nog lopende internationale scheiding...
Die terughoudendheid begrijp ik heel goed in deze voor jou onzekere tijd! Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid!

PachyWhatnotOdon
Beheerder
Has thanked: 72 times
Been thanked: 90 times

Bericht door PachyWhatnotOdon » 29 jul 2024, 15:28

Martin schreef: 23 jul 2024, 14:04
PachyWhatnotOdon schreef: 21 jul 2024, 15:29
Martin schreef: 19 jul 2024, 20:57

Oei zonde man! Ik zag hem ook voorbij komen. Maar ook mijn budget was niet toereikend. Idd geld opzij zetten voor dergelijke topstukken is de beste manier. Hopelijk krijg je een tweede kans, wie weer komt het nog eens terug op de markt.
Bedankt, Martin! Ja, dat hoop ik ook. En al zal de prijs dan waarschijnlijk wel hoger liggen, ben ik die keer dan hopelijk financieel beter voorbereid! Het idiote is dat ik het geld er eigenlijk ook gewoon voor had, alleen niet wist en ook nog steeds niet weet of ik het uit kan geven in verband met de nog lopende internationale scheiding...
Die terughoudendheid begrijp ik heel goed in deze voor jou onzekere tijd! Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid!
Bedankt, man!

'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett

PachyWhatnotOdon
Beheerder

Bericht door PachyWhatnotOdon » 02 aug 2024, 19:20

Prijs voor de Spinosaurus-tand mag omlaag naar €100.

'There's nothing like millions of years of really frustrating trial and error to give a species moral fibre and, in some cases, backbone' -- Terry Pratchett

PachyWhatnotOdon
Beheerder

Bericht door PachyWhatnotOdon » 30 aug 2024, 16:30

De Spinosaurus-tand is nu ook VERKOCHT.

Plaats reactie