Email adressen op het forum

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
Gebruikersavatar
webmaster
Senior Lid
Berichten: 2439
Lid geworden op: 09 sep 2003, 21:20
Contacteer:
Email adressen op het forum

Bericht door webmaster » 05 jan 2005, 20:34

Ik heb na een melding dat de emailadressen op dit forum mogelijk misbruikt zouden worden een aantal maatregelen getroffen.

Vanaf nu zijn de emailadressen van de mensen die het forum gebruiken ALLEEN nog maar te zien als je bent ingelogd op het forum.

Ik hoop dat de problemen hiermee zijn opgelost.


Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

 
Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Email adressen op het forum

Bericht door Frederik » 05 jan 2005, 21:02

Ik heb zelf nog geen problemen ondervonden. Toch bedankt.


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

davinci
Berichten: 481
Lid geworden op: 16 jul 2004, 09:58
Contacteer:
Antw: Email adressen op het forum

Bericht door davinci » 06 jan 2005, 12:08

Gezien de laatste ontwikkelingen in de maatschappij(denk aan theo en pim)vind ik het geen slechte zaak als er meer veiligheid word ingebouwd op de site.
Nu vind ik de site erg open .Dit zou eigenlijk geen problemen moeten geven maar tegenwoordig moet je erg op passen met uitspraken wil je niet vervolgd worden .En aangezien er op deze site gemiddeld veel van mensen zijn die zonder godsdienst door het leven gaan ,lijkt het me verstandig om enige veiligheid in te bouwen.
Ik ken ook forums waar je jezelf eerst moet registreren om uberhaubt op het forum te komen.(dus ook niet mee lezen wat andere geschreven hebben.)
Het is triest dat anno 2005 een vrije geest
zich niet meer zo vrij kan voelen als deze verdient.
gr dv


i just looove fossils

Gebruikersavatar
webmaster
Senior Lid
Berichten: 2439
Lid geworden op: 09 sep 2003, 21:20
Contacteer:
Antw: Email adressen op het forum

Bericht door webmaster » 06 jan 2005, 12:52

Deze site en ook het forum heb ik specifiek opgezet om de hobby meer toegankelijk te maken voor iedereen. Ik wil dan ook niet gedeelten van de site afschermen. Ook het forum blijft voor iedereen leesbaar. Ik denk dat in de forumregels voldoende zekerheid is ingebouwd dat er geen dingen gebeuren die niet kunnen.


Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Antw: Email adressen op het forum

Bericht door Frederik » 06 jan 2005, 13:56

davinci schreef:
Gezien de laatste ontwikkelingen in de maatschappij(denk aan theo en pim)vind ik het geen slechte zaak als er meer veiligheid word ingebouwd op de site.
Nu vind ik de site erg open .Dit zou eigenlijk geen problemen moeten geven maar tegenwoordig moet je erg op passen met uitspraken wil je niet vervolgd worden .En aangezien er op deze site gemiddeld veel van mensen zijn die zonder godsdienst door het leven gaan ,lijkt het me verstandig om enige veiligheid in te bouwen.
Ik ken ook forums waar je jezelf eerst moet registreren om uberhaubt op het forum te komen.(dus ook niet mee lezen wat andere geschreven hebben.)
Het is triest dat anno 2005 een vrije geest
zich niet meer zo vrij kan voelen als deze verdient.
gr dv
Meen je dit nu Da Vinci? Als Belg begrijp ik misschien de impact niet echt van deze twee moorden, maar toch... als ik me niet vergis was de moord op Pim toch niet godsdienst-gerelateerd. Het was natuurlijk wel een vrije geest die monddood werd gemaakt, daar heb je gelijk in. Maar om zulke gebeurtenissen door te trekken naar een forum als dit, lijkt me eerder paranoïa, niet?
Hier wordt niet bepaald heftig gedebateerd over zware sociale of politieke thema\'s, en dan nog...
Het enige wat we hier volgens mij te vrezen hebben is spam.


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Email adressen op het forum

Bericht door Casper » 06 jan 2005, 15:07

inderdaad, ik vind het ook een beetje overdreven. sowieso die twee moorden....
wat maakt dit mij nu uit?? ?? ??
ohja en davinci, heb jij niet eens het woord \"Fossiel\" verkeerd gespeld??...........

Groeten, Casper


Post mortem we sort 'em!

davinci
Berichten: 481
Lid geworden op: 16 jul 2004, 09:58
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Email adressen op het forum

Bericht door davinci » 08 jan 2005, 10:11

frederik schreef:
davinci schreef:
Gezien de laatste ontwikkelingen in de maatschappij(denk aan theo en pim)vind ik het geen slechte zaak als er meer veiligheid word ingebouwd op de site.
Nu vind ik de site erg open .Dit zou eigenlijk geen problemen moeten geven maar tegenwoordig moet je erg op passen met uitspraken wil je niet vervolgd worden .En aangezien er op deze site gemiddeld veel van mensen zijn die zonder godsdienst door het leven gaan ,lijkt het me verstandig om enige veiligheid in te bouwen.
Ik ken ook forums waar je jezelf eerst moet registreren om uberhaubt op het forum te komen.(dus ook niet mee lezen wat andere geschreven hebben.)
Het is triest dat anno 2005 een vrije geest
zich niet meer zo vrij kan voelen als deze verdient.
gr dv
Meen je dit nu Da Vinci? Als Belg begrijp ik misschien de impact niet echt van deze twee moorden, maar toch... als ik me niet vergis was de moord op Pim toch niet godsdienst-gerelateerd. Het was natuurlijk wel een vrije geest die monddood werd gemaakt, daar heb je gelijk in. Maar om zulke gebeurtenissen door te trekken naar een forum als dit, lijkt me eerder paranoïa, niet?
Hier wordt niet bepaald heftig gedebateerd over zware sociale of politieke thema\'s, en dan nog...
Het enige wat we hier volgens mij te vrezen hebben is spam.
voor de een is het een hobby en voor de ander een geloofsovertuiging.Wat ik bedoel is ..waar wij heel onschuldig over praten is voor een ander doodsernst en daar sta je niet altijd bij stil.

en even voor de duidelijkheid ik hou helemaal niet van politiek en ben al helemaal niet sociaal.
Maar ik ben wel een voorstander van het vrije woord al weten we nu dat dat niet echt meer bestaat.

ooh en cas het maakt niet zo uit hoe je het zegt maar meer wat je zegt.dus bij deze als jij een foutje maakt dan snap ik je even goed wel hoor.

en voor de rest paranoia???
ik ben van nature wel een argwaanend typje ja maar volgens mij is dat tegenwoordig best gezond.
gr dv


i just looove fossils

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Email adressen op het forum

Bericht door Casper » 08 jan 2005, 23:18

ik denk dat ik mijn e-mail maar uit mijn handtekening ga halen. ik heb ook spam gehad. ik heb ook meteen eventjes een lekker gemeen berichtje teruggestuurd :)
heeft \'ie verdiend.

Groeten, Casper


Post mortem we sort 'em!

Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Email adressen op het forum

Bericht door Frederik » 09 jan 2005, 02:59

Welja, enkel spam, en zoals ik al zei: geen doodsbedreigingen.


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Email adressen op het forum

Bericht door Maarten » 09 jan 2005, 07:28

We zijn een \"simpel\" forum, krijgen hoogstens te maken met creationisten. Lijkt me gezellig....


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!


Gesloten