onbekend botje van Zandmotor
onbekend botje van Zandmotor
Dit botje is gevonden op de zandmotor. Het heeft een gladde kant en een kant met een soort lamellen. De lamellen zijn glad en het bot is erg licht. Zelf weet ik niet goed wat het is, heeft iemand een idee?
Alvast bedankt!
Wouter
Alvast bedankt!
Wouter
- sjaak
- Has thanked: 347 times
- Been thanked: 337 times
- Contacteer:
Re: onbekend botje van Zandmotor
Die luchtkamers zie je in de schedel van grotere zoogdieren zoals steppewisent, neushoorn of mammoet.
Groet,
Niels
Niels
Je zou ook kunnen overwegen om het voor te leggen aan een lokale natuurhistorische vereniging of een expert op het gebied van mariene biologie.Wouter_D schreef: ↑03 nov 2024, 17:56 Dit botje is gevonden op de zandmotor. Het heeft een gladde kant en een kant met een soort lamellen. De lamellen zijn glad en het bot is erg licht. Zelf weet ik niet goed wat het is, heeft iemand een idee? papa's scooperia
Alvast bedankt!
Wouter
- sjaak
- Has thanked: 347 times
- Been thanked: 337 times
- Contacteer:
Of aan een AI bot.Enochflyn schreef: ↑15 nov 2024, 07:41Je zou ook kunnen overwegen om het voor te leggen aan een lokale natuurhistorische vereniging of een expert op het gebied van mariene biologie.Wouter_D schreef: ↑03 nov 2024, 17:56 Dit botje is gevonden op de zandmotor. Het heeft een gladde kant en een kant met een soort lamellen. De lamellen zijn glad en het bot is erg licht. Zelf weet ik niet goed wat het is, heeft iemand een idee? papa's scooperia
Alvast bedankt!
Wouter
Groet,
Niels
Niels
-
- Senior Lid
- Has thanked: 321 times
- Been thanked: 218 times
Yes, we hebben m net in het team gegooid en zal verwijderd worden. De AI wordt steeds beter ( niet perse goed voor ons om ze eruit te halen).sjaak schreef: ↑15 nov 2024, 17:54Of aan een AI bot.Enochflyn schreef: ↑15 nov 2024, 07:41Je zou ook kunnen overwegen om het voor te leggen aan een lokale natuurhistorische vereniging of een expert op het gebied van mariene biologie.Wouter_D schreef: ↑03 nov 2024, 17:56 Dit botje is gevonden op de zandmotor. Het heeft een gladde kant en een kant met een soort lamellen. De lamellen zijn glad en het bot is erg licht. Zelf weet ik niet goed wat het is, heeft iemand een idee? papa's scooperia
Alvast bedankt!
Wouter
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max