Tanden Kaloot
- zoekozoeko
- Contacteer:
Tanden Kaloot
Ik ben al een tijd terug op de Kaloot geweest, en daar heb ik mijn eerste vondsten gedaan. Ze zijn niet erg spectaculair, maar ik zou ze voor geen goud kwijt willen. Ik heb al eerder foto\'s geplaatst, maar iemand merkte (terecht) op dat die erg onduidelijk waren. Ik heb een paar nieuwe, hopelijk duidelijkere foto\'s gemaakt van een selectie uit mijn vondsten. Weten jullie wat dit zijn? De eerste twee foto\'s zijn van de voor en achterzijde van een tand, de tweede twee van de voorkant en de zijkant van een tand.
[Bewerkt door zoekozoeko op 12-04-2007 om 16:25 NL]
\"Als je vindt dat dijken duur zijn, probeer dan eens een overstroming.\"
Evert Wesker
Evert Wesker
Antw: Tanden Kaloot
Bovenste is een Carcarias Cuspidata(Zandtijgerhaai). De middelste zou een Carcharias Vorax kunnen zijn maar ook een ander soort omdat het zonder complete wortel moeilijk te determineren is. En de laatste denk ik een Isurus Hastalis.
Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
- zoekozoeko
- Contacteer:
Heel erg bedankt!
Ik neem aan dat met Carcarias eigenlijk Carcharias bedoeld word?
Ik ben bezig aan een foto van de enige tand die nog misschien determineerbaar is, de rest is te erg beschadigd, maar eerst moet de batterij van de camera nog opladen.
[Bewerkt door zoekozoeko op 13-04-2007 om 16:29 NL]
Ik neem aan dat met Carcarias eigenlijk Carcharias bedoeld word?
Ik ben bezig aan een foto van de enige tand die nog misschien determineerbaar is, de rest is te erg beschadigd, maar eerst moet de batterij van de camera nog opladen.
[Bewerkt door zoekozoeko op 13-04-2007 om 16:29 NL]
Evert Wesker
Evert Wesker
- zoekozoeko
- Contacteer:
Hier is dan de laatste tand.
Evert Wesker
Evert Wesker