Vakantie vanaf vrij 04-05-07 t/m zo 20-05-07
Vakantie vanaf vrij 04-05-07 t/m zo 20-05-07
Vanaf a.s. vrijdag twee weken met vakantie. Die \'vakantie\' bestaat eigenlijk uit verbouwen en nog eens verbouwen in mijn nieuw huis. Tussendoor het verbouwen door kruip ik er graag eens tussenuit voor een interessante zoektocht.
Hierbij stel ik mijzelf dus beschikbaar vanaf 5 mei als een gezellige en fanatieke zoekmaat voor een interessante fossielentochtje.
Een Trilobietentochtje heeft mijn voorkeur.
Stja, alleen is ook maar alleen *traantje*
A.s. weekend 5 en 6 mei heb ik wel mijn twee dochters op bezoek dus dan kan ik niet.
Groetjes
Vincko
[Bewerkt door Vincko op 02-05-2007 om 19:21 NL]
Hierbij stel ik mijzelf dus beschikbaar vanaf 5 mei als een gezellige en fanatieke zoekmaat voor een interessante fossielentochtje.

Een Trilobietentochtje heeft mijn voorkeur.
Stja, alleen is ook maar alleen *traantje*

A.s. weekend 5 en 6 mei heb ik wel mijn twee dochters op bezoek dus dan kan ik niet.
Groetjes
Vincko
[Bewerkt door Vincko op 02-05-2007 om 19:21 NL]
Verba volant, fossilis manent
Antw: Vakantie vanaf vrij 04-05-07 t/m zo 20-05-07
Is Winterswijk niet zaterdag 5 mei?
Tja zijn geen trilo\'s.
Ik kan wel, had alleen geen zin om alleen te gaan en heb dus geen formulier aangevraagd/opgestuurd. 8)
gr
pearl
Tja zijn geen trilo\'s.
Ik kan wel, had alleen geen zin om alleen te gaan en heb dus geen formulier aangevraagd/opgestuurd. 8)
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Antw: Antw: Vakantie vanaf vrij 04-05-07 t/m zo 20-05-07
Winterswijk tsja daar zou ik ook nog eens graag naar toe willen gaan. Helaas dit weekend heb ik mijn kinderen. Stom had ik er eigenlijk bij moeten zetten. Zal het requestje wel even editten.pearl schreef:
Is Winterswijk niet zaterdag 5 mei?
Tja zijn geen trilo\'s.
gr
pearl
Gaat dus om a.s. vrijdag minus weekend en de dagen erna.
Komen al wat mails hier binnen dus kan een leuk gezellig uitstapje worden

Gr
René
Verba volant, fossilis manent