Help....
Help....

ik heb nog eens zitten te neuzen in mijn bak niet-gedetermineerde fossielen en fossiele resten van Cadzand. Is dit een huidplaat, of een roggestekel (de basis ervan)... of sla ik nezt als vorige keer de bal weer compleet mis...
greetz,Bert
Greetz, Bert
Antw: Help....
Roggestekel zou kunnen, maar ik ben niet zeker heeft niet de juiste vorm.
Verder zou het ook zo\'n rietstengel geval kunnen zijn ben even kwijt hoe die ook alweer heten.
Verder zou het ook zo\'n rietstengel geval kunnen zijn ben even kwijt hoe die ook alweer heten.
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Een fossiele rietstengel, uit Cadzand?
Dat moet je eens uitleggen...Ik heb nog nooit gehoord van fossiele plantenresten uit een zee.
greetz, Bert
Dat moet je eens uitleggen...Ik heb nog nooit gehoord van fossiele plantenresten uit een zee.
greetz, Bert
Greetz, Bert
Geen fossiele rietstengel maar de plaats waar de plant (helmgras kan ook) in de grond heeft gezeten. Door de wind word het plantje heen en weer bewogen en krijg je als de boel versteend een stukje steen met in het midden een gaatje. Het is dan dus eigenlijk een ichno fossiel. Net zoiets als een fossiele voetstap.
Deze worden regelmatig gevonden in vooral zeefauna\'s.
Zeefauna\'s worden overigens vaak gemengd met kust fauna\'s.
Maar om eerlijk te zijn ben ik niet zeker, van wat het item op de foto nou precies is.
M.Vr.Gr.
Deze worden regelmatig gevonden in vooral zeefauna\'s.
Zeefauna\'s worden overigens vaak gemengd met kust fauna\'s.
Maar om eerlijk te zijn ben ik niet zeker, van wat het item op de foto nou precies is.
M.Vr.Gr.
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
ik heb thuis serieus een 10-liter-emmer vol met dingen uit cadzand waarvan ik niet weet wat het is. als we nog een keer een meeting hebben neem ik het wel mee, hebben we wat te doen
:):)
Groeten, Casper

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Ik heb al veel gelezen en gehoord over zo een meeting of een gezamelijke zoektocht... Is er al ooit zoiets georganiseerd?
Greetz,Bert
Greetz,Bert
Greetz, Bert
Antw: Antw: Help....
Veel succes met regelen Casper!!!robin schreef:
klinkt heel leuk toch maar eens regelen misschien degene met de meeste posts?:)
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Zet mij maar alvast op je lijstje Casper
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe