meeting forum

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: meeting forum

Bericht door Maarten » 26 mar 2005, 10:24

Okay, het is en blijft Groeve \'t Rooth.

Zo is het afgesproken, verder afspraak: alle reptielen (inclusief dino\'s en mosa\'s), vogels en zoogdieren naar mij, de rest voor jullie, inclusief de fel begeerde \"koning van de fossielen (ahum)\": de zeeegel!

Maarten


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

 
Gebruikersavatar
ziepe
Berichten: 1326
Lid geworden op: 20 mar 2005, 22:06
Been thanked: 4 times
Antw: meeting forum

Bericht door ziepe » 26 mar 2005, 11:00

Hoe laat spreken jullie af aan het station ? Ik zou zeer graag meekomen maar ik moet helemaal vanuit gent komen en ik ken de weg helemaal niet in Maastricht. En hoe zijn de kansen op mooie vondsten ?

Ziepe (nog heel even aan het twijfelen)


The earth has music for those who listen.

robin
Berichten: 202
Lid geworden op: 23 dec 2004, 10:40
Antw: Antw: meeting forum

Bericht door robin » 26 mar 2005, 18:05

ziepe schreef:
Hoe laat spreken jullie af aan het station ? Ik zou zeer graag meekomen maar ik moet helemaal vanuit gent komen en ik ken de weg helemaal niet in Maastricht. En hoe zijn de kansen op mooie vondsten ?

Ziepe (nog heel even aan het twijfelen)
hoi ziepe,

wij worden van het station opgehaald door vader dinodols, de tijd moet nog even worden afgesproken. je vind in t rooth vanalles er zijn best veel fossielen maar ik zou niet op een groot reptiel oid rekenen. maar boven alles het is ook erg gezellig en hoe meer zielen hoe meer vreugd

groeten robin



Gebruikersavatar
ilse
Berichten: 1256
Lid geworden op: 25 jan 2005, 13:21
Antw: meeting forum

Bericht door ilse » 26 mar 2005, 21:31

Hallo iedereen,
Spijtig genoeg kunnen wij (Trilobietje,Goudlokje en ik) ook niet mee naar\'t Rooth op 7 mei daar wij die dag al een uitstap hebben met de club \"ACAM\" naar Winterswijk. Wij hopen daar knappe vondsten te doen en wij wensen jullie in \'t Rooth ook een knappe vangst toe. Volgende keer lukt het ons hopelijk wel om eens een keertje mee te gaan met de forumleden.
Groetjes...
Ilse


FOSSILS ARE FOR EVER!

Gebruikersavatar
ziepe
Berichten: 1326
Lid geworden op: 20 mar 2005, 22:06
Been thanked: 4 times
Antw: meeting forum

Bericht door ziepe » 27 mar 2005, 13:29

@ robin: aaah, dan lees ik het nog wel! Eventueel kunnen er nog mensen met mij meerijden - if needed.

Ziepe


The earth has music for those who listen.

peggy
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2005, 14:01
Antw: meeting forum

Bericht door peggy » 31 mar 2005, 15:06

Hoi allemaal bert en ik zullen zeker aanwezig zijn en we zullen alvast de zon meebrengen als dat goed is:-)
hopelijk is er veel volk zodat we elkaar allemaal wat leren kennen.
tot snel



robin
Berichten: 202
Lid geworden op: 23 dec 2004, 10:40
Antw: meeting forum

Bericht door robin » 31 mar 2005, 18:07

dat gaayt gezellig worden ik kijk er naar uit



Gebruikersavatar
Smaug
Community Manager
Berichten: 1416
Lid geworden op: 11 nov 2003, 17:14
Has thanked: 224 times
Been thanked: 107 times
Antw: meeting forum

Bericht door Smaug » 07 apr 2005, 00:05

Ik weet niet meer of ik het al eerder heb gemeld, maar ik en mijn vriendin zullen naar alle waarschijnlijkheid ook komen.

En over die geelbuikvuurpadden en vroedmeesterpadden gesproken (!) , ik heb een tweede hobby en dat is het houden van reptielen/amfibieën. Op het moment heb ik niks (op een bak bruine kikker dikkopjes na) maar ik nijg op het moment naar amfibieën en dan vooral gifkikkers(dendrobatidea). Dus ik wil die geelbuikvuurpadden en vroedmeesterpadden zeker zien!


My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

robin
Berichten: 202
Lid geworden op: 23 dec 2004, 10:40
Antw: Antw: meeting forum

Bericht door robin » 07 apr 2005, 21:39

Smaug schreef:
Ik weet niet meer of ik het al eerder heb gemeld, maar ik en mijn vriendin zullen naar alle waarschijnlijkheid ook komen.

En over die geelbuikvuurpadden en vroedmeesterpadden gesproken (!) , ik heb een tweede hobby en dat is het houden van reptielen/amfibieën. Op het moment heb ik niks (op een bak bruine kikker dikkopjes na) maar ik nijg op het moment naar amfibieën en dan vooral gifkikkers(dendrobatidea). Dus ik wil die geelbuikvuurpadden en vroedmeesterpadden zeker zien!
ik ben ook fan van amfibieen dus ook ik wil ze zeker zien



Gebruikersavatar
ziepe
Berichten: 1326
Lid geworden op: 20 mar 2005, 22:06
Been thanked: 4 times
Antw: meeting forum

Bericht door ziepe » 27 apr 2005, 15:42

euh... zijn er nu al concrete afspraken? Want ik moet uit België komen en zou graag -indien mogelijk- een beetje willen op voorhand plannen...

Ziepe

ps-een helm is dus niet verplicht ?


The earth has music for those who listen.


Gesloten