Quiz topic
- Supergraver
Quiz topic
Ik vind dat de Quiz topic behoorlijk onoverzichtelijk wordt met zoveel pagina\'s. Is het niet mogelijk om de voorafgaande quizen te verwijderen en alleen de gaande quiz te laten staan?
Nu even geen slap geleuter, anders wordt dit onderwerp net zo groot als de Quiz topic
Groeten,
Martijn
Nu even geen slap geleuter, anders wordt dit onderwerp net zo groot als de Quiz topic

Groeten,
Martijn
Antw: Quiz topic
Wordt inderdaad onoverzichtelijk. We zullen de quiztopics voortaan spliten in delen. Elke nieuwe vraag een nieuw topic. Eventueel kunnen we ze nummeren.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Frederik gaf aan dat we de quiz even alleen moesten doen. Ik dacht erover, aanstaande zaterdag de uitslag bekend te maken, indien niet teveel bezwaar. Anders moet iedereen wel erg lang wachten.
HJ
Lijkt me prima.
Voor de winnaar: de nieuwe quizvraag dan graag in een nieuw topic voor de overzichtelijkheid. De winnaar kan het antwoord op de vraag aan mij mailen omdat Frederik op vakantie is.
Voor de winnaar: de nieuwe quizvraag dan graag in een nieuw topic voor de overzichtelijkheid. De winnaar kan het antwoord op de vraag aan mij mailen omdat Frederik op vakantie is.
Kennis telt!