VERHUIZING website en webmaster
VERHUIZING website en webmaster
Ja ja, het is bijna zover! De webmaster en Olifant gaan binnenkort eindelijk verhuizen naar Haarlem. Ons nieuwe huisje is bijna helemaal af, en op 20 oktober gaan we definitief verhuizen. Alle stenen zijn inmiddels alvast allemaal al wel verhuisd 
In verband met de verhuizing zal ik in de avond van dinsdag 2 oktober alvast wat voorbereidingen gaan treffen voor het verhuizen van de server met de website. Hierdoor is de website een korte tijd uit de lucht!!!
Volgende week zal ik de server zelf gaan verhuizen. Hierdoor zal de website een halve dag tot een dag niet bereikbaar zijn!!!
Door alle verhuis- en klusperikelen ben ik aan het verwerken een heleboel mailtjes helaas niet toegekomen. In december ga ik een inhaalslag maken. Alle informatie over vindplaatsen, foto\'s en andere zaken zullen dan alsnog verwerkt worden.
Tot later!
[Bewerkt door webmaster op 02-10-2007 om 12:35 NL]
[Bewerkt door webmaster op 22-10-2007 om 14:28 NL]

In verband met de verhuizing zal ik in de avond van dinsdag 2 oktober alvast wat voorbereidingen gaan treffen voor het verhuizen van de server met de website. Hierdoor is de website een korte tijd uit de lucht!!!
Volgende week zal ik de server zelf gaan verhuizen. Hierdoor zal de website een halve dag tot een dag niet bereikbaar zijn!!!
Door alle verhuis- en klusperikelen ben ik aan het verwerken een heleboel mailtjes helaas niet toegekomen. In december ga ik een inhaalslag maken. Alle informatie over vindplaatsen, foto\'s en andere zaken zullen dan alsnog verwerkt worden.
Tot later!
[Bewerkt door webmaster op 02-10-2007 om 12:35 NL]
[Bewerkt door webmaster op 22-10-2007 om 14:28 NL]
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net