Hammerhead: een beetje zielig
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hammerhead: een beetje zielig

Hoi,
soms vind ik het leuk om te googelen op al die namen hier. In dit geval heb ik gezocht op Hammerhead, en hoe kan het anders, het is natuurlijk een haai. Verbaasd me niets. Kwam nu deze foto tegen van een species en vond het toch wel een zielig aangezicht. Ook al verzamelen de meesten hier (of althans een GROOT gedeelte) haaientanden, denk ik dat jullie dit ook wel een beetje cru vinden. Of niet???
groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 29-10-2007 om 20:16 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- digging for it
- Contacteer:
Antw: Hammerhead: een beetje zielig
Hoi gert-jan
Fossiele haaientanden zijn gelukkig geen recente haaientanden. Zelf ben ik ook duiker en bezig met het awareness programma (behoudt van de zee) en ik moet zeggen dat ik van zo iets nbiet vrolijk wordt. Zelf zal ik ook nooit recente haaientanden kopen.
groeten patrick
Fossiele haaientanden zijn gelukkig geen recente haaientanden. Zelf ben ik ook duiker en bezig met het awareness programma (behoudt van de zee) en ik moet zeggen dat ik van zo iets nbiet vrolijk wordt. Zelf zal ik ook nooit recente haaientanden kopen.
groeten patrick
- binbinneke
- Contacteer:

Tja, what to say?
Vreselijk natuurlijk... Helaas gebeurt het nog steeds.
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
HEEEEEEEEEL onsmakelijk!!!
maar ja, dat geldt ook voor olifanten, neushoorns, tijgers, panters etc etc
Zieke mensen wat mij betreft.
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 29-10-2007 om 22:41 NL]
maar ja, dat geldt ook voor olifanten, neushoorns, tijgers, panters etc etc
Zieke mensen wat mij betreft.
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 29-10-2007 om 22:41 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Hoe erg dit ook is toch zie je in veel verzamelingen regelmatig haaienkaken!,zelden zo groot als op de foto maar daarom nt minder gruwelijk. Niet alle soorten zijn beschermd dat is dan ook wel weer waar maar toch....Je koopt natuurlijk wel in vertrouwen ,100% zeker ben je nooit of het zou om een kunststof exemplaar moeten gaan!. Geef mij maar de fossiele tanden
Minilodon
Ja vreselijk.
Maar er gebeuren in Nederland en België nog ergere dingen.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Maar er gebeuren in Nederland en België nog ergere dingen.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking
Er zijn nog veel meer dieren zielig!!
Vreselijk al die beelden. Zo zijn er ook de uitgemergelde trek paarden/ezels, dansende beren, volgepropte ganzen maar eehh
Zijn jullie soms vegetarisch?
Denk anders ook is aan de huisvesting van dat lieve varkentje als je een karbonaadje peuzelt en aan al die schattige donzige kuikentjes die vermorzeld worden omdat ze mannetje zijn. De vrouwtjes daarentegen mogen lekker eitjes leggen in de legbatterijen en eindigen dan als soepkip. En dan natuurlijk nog het gebraden opblaaskippetje(kuiken). Zo kunnen we nog wel ff doorgaan met zielig dieren.
Die moeten we dan ook maar niet meer kopen!!
gr
pearl
Zijn jullie soms vegetarisch?
Denk anders ook is aan de huisvesting van dat lieve varkentje als je een karbonaadje peuzelt en aan al die schattige donzige kuikentjes die vermorzeld worden omdat ze mannetje zijn. De vrouwtjes daarentegen mogen lekker eitjes leggen in de legbatterijen en eindigen dan als soepkip. En dan natuurlijk nog het gebraden opblaaskippetje(kuiken). Zo kunnen we nog wel ff doorgaan met zielig dieren.

Die moeten we dan ook maar niet meer kopen!!
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Er zijn nog veel meer dieren zielig!!
Yep, ikke welpearl schreef:
...Zijn jullie soms vegetarisch?...

Het is inderdaad erg zielig en om die reden eet ik dan ook geen vlees. Iedereen zégt wel; \"Ik ben een echte dierenvriend.\" maar de meesten laten daarom nog geen kippenbout liggen.
gr. robin
'Search' your way into life.