Trilo\'s dansen op klassieke muziek
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Trilo\'s dansen op klassieke muziek
Lol
Mooie trilo\'s trouwens, maar ik weet niet of ze allemaal echt zijn. *Het zou best kunnen, maar ik heb m\'n twijfels*
Gr. Robbin

Gr. Robbin
Luctor et Emergo
Waaraan twijfel je Robbin. aan het bestaan van de soorten of aan de echtheid van deze specifieke exemplaren?
Van al deze soorten zijn meerdere en van sommige vele exemplaren gevonden. Of de getoonde exemplaren echt zijn, is van de foto\'s moeilijk te beoordelen. (Als ze echt zijn, is het een kostbare collectie.)
vr.groet
Jan
Van al deze soorten zijn meerdere en van sommige vele exemplaren gevonden. Of de getoonde exemplaren echt zijn, is van de foto\'s moeilijk te beoordelen. (Als ze echt zijn, is het een kostbare collectie.)
vr.groet
Jan
De senioribus nil nisi bene
- Carcharias
- Contacteer:
Hoi Jan,
Ik twijfel aan de echtheid. Ze zien er allemaal iets te gaaf uit en soms veel verschillende soorten in een steen. Maar inderdaad als ze allemaal echt zijn is dat wel een kostbare collectie ja.
Gr. Robbin
Ik twijfel aan de echtheid. Ze zien er allemaal iets te gaaf uit en soms veel verschillende soorten in een steen. Maar inderdaad als ze allemaal echt zijn is dat wel een kostbare collectie ja.
Gr. Robbin
Luctor et Emergo
- trilobietje
Trilo\'s dansen op klassieke muziek
Ik sluit me aan bij Robin. Vind het ook niet echt een geschikt medium om je collectie te tonen. Wie naar de tentoonstelling \"leven in steen\" is geweest, zal wel weten waarom ik ook denk dat het grootste deel nep is.
wie niet zoekt, niet vindt
Ik geloof er ook niet erg in. Opvallend dat de eigenaar geen commentaar heeft gegeven op de reactie op zijn site(van 2 maanden geleden) : \"most are casts\".
De senioribus nil nisi bene