Webmaster binnenkort afwezig

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gebruikersavatar
webmaster
Senior Lid
Berichten: 2439
Lid geworden op: 09 sep 2003, 21:20
Contacteer:
Antw: Webmaster binnenkort afwezig

Bericht door webmaster » 22 mar 2005, 14:28

Bedankt voor alle reacties!
Ik heb net gehoord dat de operatie een week is vervroegd. Ik moet me morgenochtend melden bij het ziekenhuis. Ik zal wel weer van me laten horen zodra dat weer gaat.

Herman


Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

 
Gebruikersavatar
Somniosus
Berichten: 1930
Lid geworden op: 02 mar 2004, 11:33
Contacteer:
Antw: Antw: Webmaster binnenkort afwezig

Bericht door Somniosus » 22 mar 2005, 16:30

webmaster schreef:
En Somniosus: Doe maar rustig aan met je rug, want je hebt er maar 1 van....Herman
Tja, ik ben me daar reeds enkele jaren van bewust; mijn ouders, m\'n vriendin en m\'n dokter herinneren me daar regelmatig aan, maar ze vergeten rekening te houden met m\'n verslaving:-) Ik kan niet één weekend thuis blijven, dat is het probleem. Ik heb nochtans mijn zeef al wat verkleint en ik doe er dikwijls een schepje minder in, maar het helpt maar matig...

Alleszins good luck voor morgen!!



Gebruikersavatar
Frederik
Administrator
Berichten: 8668
Lid geworden op: 28 sep 2003, 20:33
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Webmaster binnenkort afwezig

Bericht door Frederik » 22 mar 2005, 18:09

We duimen.


Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gebruikersavatar
webmaster
Senior Lid
Berichten: 2439
Lid geworden op: 09 sep 2003, 21:20
Contacteer:
Antw: Webmaster binnenkort afwezig

Bericht door webmaster » 30 mar 2005, 09:04

Hoi fosielenliefhebbers,

ja, ik leef nog! Vrijdag ben ik ontslagen uit het ziekenhuis. Ik probeer nu elke dag te oefenen met lopen en dingen doen als computeren. Echter alles kan nog niet te lang achter elkaar. Herstel zal nog wel enkele maanden duren, en daarna hoop ik ook snel weer fossielen te gaan zoeken, want ik wordt erg jaloers van alle verhalen uit het veld! Nogmaals bedankt voor al jullie steun!


Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Gebruikersavatar
De DinoDolsjes
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:36
Been thanked: 2 times
Antw: Antw: Webmaster binnenkort afwezig

Bericht door De DinoDolsjes » 30 mar 2005, 10:57

webmaster schreef:
Hoi fosielenliefhebbers,

ja, ik leef nog! Vrijdag ben ik ontslagen uit het ziekenhuis. Ik probeer nu elke dag te oefenen met lopen en dingen doen als computeren. Echter alles kan nog niet te lang achter elkaar. Herstel zal nog wel enkele maanden duren, en daarna hoop ik ook snel weer fossielen te gaan zoeken, want ik wordt erg jaloers van alle verhalen uit het veld! Nogmaals bedankt voor al jullie steun!
Welcome back, enne.......... don\'t rush things!

Paul


If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

Gebruikersavatar
ilse
Berichten: 1256
Lid geworden op: 25 jan 2005, 13:21
Antw: Webmaster binnenkort afwezig

Bericht door ilse » 09 apr 2005, 00:43

Hoi Webmaster, ik hoop dat je herstel wat vorderd. Ik denk dat ik het niet zo lang zou kunnen volhouden zonder fossielen te kunnen gaan zoeken ik zou het er moeilijk mee hebben. Maar met wat geduld ben je weer de oude (nieuwe) en als het weer begint te beteren (de zomer is in aantocht) kun je er weer volop tegenaan gaan.
Nogmaals een spoedig herstel gewenst...
Groetjes
Ilse


FOSSILS ARE FOR EVER!

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Antw: Webmaster binnenkort afwezig

Bericht door Casper » 09 apr 2005, 11:54

olifant schreef:
Tja en omdat de webmaster nog steeds op bed moet liggen, heb ik maar een fossiel gezocht op het strand bij IJmuiden. en gevonden natuurlijk, en gedoneerd aan Herman.
Het is een schouderblad van een vis, en het fossiel is zeker mooier dan het exemplaar dat op de website staat dat gevonden is in Cadzand!
Daar moet iets aan gedaan worden!!

[Bewerkt door Olifant op 07-04-2005 om 00:06 NL]
ik heb een aantal van die dingen uit Cadzand
maar ze zijn allemaal is zeer slechte staat. uit julianadorp heb ik er een paar honderd perfecte van though.

en ik ook wens webmaster spoedig herstel en veel fossielen toe :)

Groeten, Casper


Post mortem we sort 'em!

davinci
Berichten: 481
Lid geworden op: 16 jul 2004, 09:58
Contacteer:
Antw: Webmaster binnenkort afwezig

Bericht door davinci » 09 apr 2005, 22:12

Ik weet waar jullie het over hebben maar mijn vraag is ;Kan je in deze schelpenlagen ook haaientanden vinden?

Stuk of tig gevonden op een schelpenpad
maar nooit serieus gezocht naar haaientanden.(dus dan ga ik nog een keertje kijken daar.)

verder Herman sterkte joh,
ik heb ook een hernia maar mij helpen (operatie )ze niet zolang ik steeds binnen 4 weken zelf herstel.
Ik heb er mee leren leven en zolang ik op pas gaat het goed,dit hou ik nu al een 1,5 jaar vol met succes.Wel een handicap bij deze hobby hoor.Irritant alleen dat er veel mensen zijn die zeggen dat je een zwakke rug hebt,als mijn spieren warm zijn til ik honderdtwintig kilo boven mijn hoofd uit.

Maar een keer mijn veters verkeerd vast maken en we zijn weer 4 weken verder.

nou ja sterkte Herman ik leef met je mee.
gr dv


i just looove fossils

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Antw: Webmaster binnenkort afwezig

Bericht door Casper » 09 apr 2005, 22:16

davinci schreef:
Ik weet waar jullie het over hebben maar mijn vraag is ;Kan je in deze schelpenlagen ook haaientanden vinden?
Als je weet waar ik het over heb dan mag je ook even vertellen waar jij het over hebt want dat weet ik niet :)

Groeten, Casper


Post mortem we sort 'em!


Gesloten