Sprekerslijst
Sprekerslijst
Wij als Geologische Vereniging Het Kristal te Groningen organiseren één keer per maand een lezing. Daarvoor nodigen we een spreker uit. De mineralenkant is niet zo\'n probleem, de fossielen kant wel. Bestaat er een lijst van sprekers die een inleiding zou kunnen verzorgen zowel voor beginners als gevorderden die fossielen verzamelen? Komend uit de provincie N.Holland, Friesland, Groningen, Drenthe en een stukje Overijssel (Zwolle), anders worden de reiskosten veel te omvangrijk.
Graag een reactie.
Groet,
Henk van den Broek
Voorzitter Het Kristal
Graag een reactie.
Groet,
Henk van den Broek
Voorzitter Het Kristal
Henk van den Broek
Bezoek ook onze website:
www.kristalgroningen.nl
Bezoek ook onze website:
www.kristalgroningen.nl
Antw: Sprekerslijst
Ja, een unieke kans voor de deskundigen onder ons om hun kennis te verspreiden.
Ben benieuwd wie het stokje oppakt.
gr Hogst
gr Hogst
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Sprekerslijst
Ikke nie.hovaderm schreef:
Ja, een unieke kans voor de deskundigen onder ons om hun kennis te verspreiden.
gr Hogst

Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
- sharkteethrene
Hallo Henk,
Allereerst welkom op het Forum.
Ik denk dat wat betreft fossielen,je niet een persoon kan aanwijzen die alles kan uiteenzetten.
Wel zijn er voor elk \"type fossiel\" enkele kenners,die een leuke avond kunnen vullen als spreker.
Bij mijn weten komt Adiel klompmaker ergens uit die buurt?
Hij heeft een zeer interesante lezing over ammonieten.
En enkele leuke bevindingen gedaan.
Hij is laatst ook op uitnodiging van Gea oss geweest als spreker.
Harold (Stone) heeft de benodige info,hoe hem te benaderen.
Deze zie ik zaterdag,en zal hem vragen je te benaderen.
Ook zijn er enkele leden van dit forum,die dit ook al eens gedaan hebben.
Maar als hun zich geroepen voelen,zullen ze waarschijnlijk wel reageren via mail.
Groetjes,
Rene.
Allereerst welkom op het Forum.
Ik denk dat wat betreft fossielen,je niet een persoon kan aanwijzen die alles kan uiteenzetten.
Wel zijn er voor elk \"type fossiel\" enkele kenners,die een leuke avond kunnen vullen als spreker.
Bij mijn weten komt Adiel klompmaker ergens uit die buurt?
Hij heeft een zeer interesante lezing over ammonieten.
En enkele leuke bevindingen gedaan.
Hij is laatst ook op uitnodiging van Gea oss geweest als spreker.
Harold (Stone) heeft de benodige info,hoe hem te benaderen.
Deze zie ik zaterdag,en zal hem vragen je te benaderen.
Ook zijn er enkele leden van dit forum,die dit ook al eens gedaan hebben.
Maar als hun zich geroepen voelen,zullen ze waarschijnlijk wel reageren via mail.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- Hammerhead
Hallo Henk,
Onlangs heb ik gehoord dat Adiel Klompmaker over een tijdje voor vier jaar naar Amerika gaat.
Dus als je hem als spreker wilt hebben moet je er snel bij zijn (of vier jaar wachten).
Volgens mij woont hij bij \'t Harde (Gelderland) in de buurt.
Misschien is het ook handig aan te geven tot welke afstand de sprekers van Groningen mogen wonen.
Dit in verband met de reiskostenvergoeding.
Probeer anders ook eens bij de GEA of NGV of je van hun sprekerslijsten kan krijgen.
Jan
Onlangs heb ik gehoord dat Adiel Klompmaker over een tijdje voor vier jaar naar Amerika gaat.
Dus als je hem als spreker wilt hebben moet je er snel bij zijn (of vier jaar wachten).
Volgens mij woont hij bij \'t Harde (Gelderland) in de buurt.
Misschien is het ook handig aan te geven tot welke afstand de sprekers van Groningen mogen wonen.
Dit in verband met de reiskostenvergoeding.
Probeer anders ook eens bij de GEA of NGV of je van hun sprekerslijsten kan krijgen.
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
Dag Jan en anderen,
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal proberen Adiel te bereiken, voordat hij naar Amerika vertrekt. Ik heb GEA en NGV al benaderd, maar nog geen reactie gehad.
Groet,
Henk van den Broek
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal proberen Adiel te bereiken, voordat hij naar Amerika vertrekt. Ik heb GEA en NGV al benaderd, maar nog geen reactie gehad.
Groet,
Henk van den Broek
Henk van den Broek
Bezoek ook onze website:
www.kristalgroningen.nl
Bezoek ook onze website:
www.kristalgroningen.nl
de vereniging in oss heet geo niet gea.
dit is de website.
geo-oss.nl
dit is de website.
geo-oss.nl
groeten van de brabantse bende
- Hammerhead
@Franky,
GEA staat voor de stichting Geologische Aktiviteiten en is een landelijk gebeuren met diverse \"lokale\" afdelingen.
Groeten,
Jan
GEA staat voor de stichting Geologische Aktiviteiten en is een landelijk gebeuren met diverse \"lokale\" afdelingen.
Groeten,
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
@hammerhead,
GEO staat voor geologische vereniging Oss en heeft niets met GEA te maken. Als er dus contact is gemaakt met GEA over de lezing in Oss van Adiel, zijn de verkeerde mensen benaderd.
GEO staat voor geologische vereniging Oss en heeft niets met GEA te maken. Als er dus contact is gemaakt met GEA over de lezing in Oss van Adiel, zijn de verkeerde mensen benaderd.
groeten van de brabantse bende