prijzen

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
pearl
Been thanked: 1 time
prijzen

Bericht door pearl » 29 jun 2008, 17:31

Bij het zoeken naar een plaatje van een \"Aporrhaidae\"(ander topic) kwam ik op deze schelpen van e-bay terecht. http://stores.ebay.ie/Fossilized-hunter ... idZ2QQtZkm
Wat een belachelijke prijzen vragen ze hier voor die dingen!!
Ik ga komende 5-6 weken de oostzee-kust (polen-estland)afstropen naar barnsteen en natuurlijk ook schelpen en andere leuke dingen. Als er speciale schelpen zijn die ik voor iemand mee moet nemen mail me maar en ik zoek ze gratis voor je:)
gr
pearl

Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)

Gerrit-Jan
Contacteer:
Antw: prijzen

Bericht door Gerrit-Jan » 30 jun 2008, 18:31

Dag Pearl,

als het niet teveel moeite is mag je voor mij ook een zakje schelpen meenemen. de dochter van een kennis van me is gek op schelpen. Ze is zes jaar. Kom ze wel halen de volgende keer als naar of van Rheine ga/kom.

Fijne vakantie

Groet

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

Spongebob
Has thanked: 418 times
Been thanked: 637 times

Bericht door Spongebob » 30 jun 2008, 22:43

pearl schreef:
Ik ga komende 5-6 weken de oostzee-kust (polen-estland)afstropen naar barnsteen en natuurlijk ook schelpen en andere leuke dingen.
pearl
Dat zullen wel pareltjes worden ;)
Mocht je in de buurt van Kalingrad e.o. zwerfsteensponsjes (Rhizopoterion e.d.) tegenkomen, hoor ik het graag van je. Een zekere Freiherr E. Von Ungern Sternberg schreef er al over in 1903.
Ik wens je veel plezier en succes!

Time fades away (Neil Young)

pearl
Been thanked: 1 time

Bericht door pearl » 30 jun 2008, 23:03

Kalingrad slaan we dus over, is Rusland, we hebben geen zin in visa voor 4 personen en om 12 uur bij de grens te staan om vreselijk veel verschillende stempeltjes te moeten halen. Had er qua barnsteengroeve wel zin in gehad, maar te veel gedoe die russen.
Een parel vinden op het strand zou de eerste zijn:D
gr
pearl

Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)

Gesloten