Lezing Stijn in NHMM

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
Caveman
Has thanked: 268 times
Been thanked: 304 times
Contacteer:
Lezing Stijn in NHMM

Bericht door Caveman » 28 sep 2008, 21:21

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag vond de lezing van ons mede forumlid Stijn Goolaerts in het Natuur Historisch Museum Maastricht plaats. Vele bekenden uit dit forum troffen elkaar bij deze zeer informatieve lezing over ammonieten en de diverse theoriën over hun uitsterven. Stijn heeft onder andere onderzoek gedaan in Tunesië, hij had vele foto's hiervan in z'n presentatie verwerkt.
In de pauze was er tijd om onder het genot van een drankje even lekker bij te praten en de meegebrachte fossielen te bekijken!
Stijn, bedankt voor je zeer informatieve voordracht, en voor de aanwezige forumleden: Leuk jullie eens in levende lijve te ontmoeten!

[Bewerkt door Caveman op 29-09-2008 om 15:26 NL]

To share or not to share, that's the question!

Mammoetkies
Antw: Lezing Stijn in NHMM

Bericht door Mammoetkies » 29 sep 2008, 00:03

Samen met mijn tante vandaag 6 uur in de trein gezeten, (Barneveld-Noord - Maastricht) maar we hebben lekker gebabbelt, gelezen, en ... huiswerk gemaakt ;) Het was idd heel leuk veel mensen van het forum te zien! Eindelijk eens een echt gezicht bij een forumnaam :) Het was leuk om te zien hoe vrolijk iedereen was! :) Naast de leuke herinneringen en de bij de lezing gemaakte aantekeningen, ook nog eens een mooie zee-egel van de Dinodolsjes aan de dag overgehouden. Nog bedankt, tevens ook nog voor de lift! ;)
Ik hoop vele van jullie op een volgende activiteit weer eens te zien!

Gr. Auke-Florian

Gerrit-Jan
Contacteer:

Bericht door Gerrit-Jan » 01 okt 2008, 12:13

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was weer en leuke ontmoeting. Veel bekende gezichten en leuk eindelijk eens Plikona te hebben ontmoed. Hij ziet er toch veel vriendelijker uit dan op zijn Avatar :)

Ondanks de ontbrekende ondertiteling een zeer interessante en leuke lezing van Stijn.

@ Mamoetkies: ik had niet zo snel door dat jij het was (pas achteraf). Leuk dat je er ook was met Marietta. Bedankt nog voor de meebrengsels uit Zwitzerland. De koekjes waren (wederom) erg lekker.

Groet

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

Supergraver

Bericht door Supergraver » 01 okt 2008, 13:13

Zeer geslaagde lezing, die zelfs voor mij te begrijpen was :)
Leuk om weer oude en nieuwe gezichten te zien.

Gr

Martijn

Gesloten