waar precies?
waar precies?
beste forumleden
als jullie haaientanden in antwerpen gaan zoeken waar moet je dan precies zijn
gr marnick
als jullie haaientanden in antwerpen gaan zoeken waar moet je dan precies zijn
gr marnick
Antw: waar precies?
Marnick,
Ik ben bang dat je hier weinig reactie op zult krijgen.
Je mag wel een keer met mij mee, maar dan moet je wel heel de nacht van 21.00 tot 7.00 wakker kunnen blijven.
Arjen
Je mag wel een keer met mij mee, maar dan moet je wel heel de nacht van 21.00 tot 7.00 wakker kunnen blijven.
Arjen
Antw: Antw: waar precies?
Arjen, die nacht zoeken lijkt me wel iets voor tijdens de kerstvakantie!Ga je dan ook?lanselot schreef:
Marnick,
Arjen
grtjs
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hier ga je inderdaad geen antwoord op krijgen.
Ik denk dat je gewoon eens moet vragen wie je eens mee wil nemen/ introduceren. Er zijn genoeg aardige Belgen bij jou in de buurt die dat wel willen doen. Helaas woon ik te ver weg om je direct op sleeptouw te nemen.
Uit je mail die je stuurde kan ik wel opmaken dat je een enthousiaste fossielen zoeker bent.
Tip: vertel ook wat meer in je profiel; wil wel eens helpen.
Succes en wellicht tot daar.
Groet
Ik denk dat je gewoon eens moet vragen wie je eens mee wil nemen/ introduceren. Er zijn genoeg aardige Belgen bij jou in de buurt die dat wel willen doen. Helaas woon ik te ver weg om je direct op sleeptouw te nemen.
Uit je mail die je stuurde kan ik wel opmaken dat je een enthousiaste fossielen zoeker bent.
Tip: vertel ook wat meer in je profiel; wil wel eens helpen.
Succes en wellicht tot daar.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Ok, ik heb nog wel totaal geen verstand van zoeken, maar waarom s'nachts zoeken ???
Vind je dan meer ? Heeft het iets te maken met de geteiden van de Schelde ? Is er dan minder concurentie? Of is het gewoonweg
leuker ? Tell me everything
.
MVG,
juul
Vind je dan meer ? Heeft het iets te maken met de geteiden van de Schelde ? Is er dan minder concurentie? Of is het gewoonweg
leuker ? Tell me everything

MVG,
juul
Antw: Antw: Antw: waar precies?
Nee, dan ga ik naar een locatie waar wat geheim over gedaan wordt.jimmeke schreef:
Arjen, die nacht zoeken lijkt me wel iets voor tijdens de kerstvakantie!Ga je dan ook?
grtjs
jim

Antw: Antw: Antw: Antw: waar precies?
Met de kerstvakantie kan je er gewoon op, want dan zijn ze klaar.lanselot schreef:Nee, dan ga ik naar een locatie waar wat geheim over gedaan wordt.jimmeke schreef:
Arjen, die nacht zoeken lijkt me wel iets voor tijdens de kerstvakantie!Ga je dan ook?
grtjs
jim
En zo geheim is die plek nou ook niet, teminste als we het over het zelfde hebben?
SeeYou!
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: waar precies?
Ik heb het niet over HoevenenJohwi schreef:Met de kerstvakantie kan je er gewoon op, want dan zijn ze klaar.lanselot schreef:Nee, dan ga ik naar een locatie waar wat geheim over gedaan wordt.jimmeke schreef:
grtjs
jim
En zo geheim is die plek nou ook niet, teminste als we het over het zelfde hebben?
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: waar precies?
Ik ook niet, ik heb het over een oude plek in **** waar opnieuw opgespoten wordt!lanselot schreef:Ik heb het niet over HoevenenJohwi schreef:Met de kerstvakantie kan je er gewoon op, want dan zijn ze klaar.lanselot schreef:Nee, dan ga ik naar een locatie waar wat geheim over gedaan wordt.jimmeke schreef:
grtjs
jim
SeeYou!
- Supergraver
Ik word hier zo moe van......
Rararararararararara waar hebben we het toch over. Wedden dat dit einigt met een hevige discussie.
Rararararararararara waar hebben we het toch over. Wedden dat dit einigt met een hevige discussie.