Waarschuwing!!

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Waarschuwing!!

Bericht door Maarten » 20 jun 2005, 09:40

Behalve twijfelachtige dealers van fossielen heb je ook twijfelachtige verzenddiensten. Degene waar ik, tot mij spijt en nog veel grotere woede, veel ellende mee heb gehad is GLS. Slechte service en onbeschofte lui!!

Nooit gebruiik van maken!



God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

 
Gebruikersavatar
ziepe
Berichten: 1326
Lid geworden op: 20 mar 2005, 22:06
Been thanked: 4 times
Antw: Waarschuwing!!

Bericht door ziepe » 20 jun 2005, 11:04

Is GLS zoiets als DHL ?

Ziepe


The earth has music for those who listen.

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Antw: Waarschuwing!!

Bericht door Maarten » 20 jun 2005, 16:02

ziepe schreef:
Is GLS zoiets als DHL ?

Ziepe
Het is een verzenddienst van pakketjes.

Drie ervaringen:

Eerste: chauffeur met pakketje aan de deur, maarten werken. Chauffeur met pakketje weer weg. Wel briefje in de bus. Maarten bellen: ze zouden weer langskomen, konden niet zeggen wanneer. Toen ze weer langskwamen was Maarten werken (gek dat werken, vind je niet?). Chauffeur met pakketje weeer weg. maarten bellen: kon naar depot in Rotterdam komen.....

Ervaring twee:

Chauffeur kwam met pakketje aan de deur, Maarten weer eens werken. Chauffeur weg wel met briefje in de bus. Maarten bellen, zouden weer langs komen. Vrouw van Maarten toevallig thuis!

Ervaring drie:

Pakketje kwam weer aan: Maarten, dom dom dom!, weer eens werken! Chauffeur weg. Geen briefje in de bus. Pakketje weer eens besorg, die Maarten weer eens werken! Pakktje retour afzender!! Maarten bellen: dame van GLS: \"Ja meneer, als mensen de moeite niet nemen om te bellen als ze de broef van onze chauffeur krijgen\". Maarten: \"Mevrouw, ik heb nooit een brief ontvangen\". Dame: \"Dat zeggen meer van onze klienten\". Maarten: \"Hoe kom ik nu aan mijn pakketje\" Dame: \"Dat is uw zaak en niet de mijne\".



God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Gebruikersavatar
Trilobite
Berichten: 962
Lid geworden op: 10 sep 2003, 19:22
Locatie: Holland
Contacteer:
Antw: Waarschuwing!!

Bericht door Trilobite » 20 jun 2005, 16:31

dat is echt erg... ik heb medelijden met je.


Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Waarschuwing!!

Bericht door Casper » 20 jun 2005, 17:12

Ja, inderdaad, vooral dat laatste!!!
ik ben helemaal een n00b op het gebied van post en pakketjes, maar kan et niet gewoon via de tpg? ik vraag me af hoe dat met mijn meggie is gegaan...

Groeten, Casper


Post mortem we sort 'em!

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Antw: Waarschuwing!!

Bericht door Maarten » 20 jun 2005, 18:57

Casper schreef:
Ja, inderdaad, vooral dat laatste!!!
ik ben helemaal een n00b op het gebied van post en pakketjes, maar kan et niet gewoon via de tpg? ik vraag me af hoe dat met mijn meggie is gegaan...

Groeten, Casper
Ja, liefst gewoon via tante post. Alleen sommige mensen sturen e.a. (volkomen ter goeder trouw) met andere tranportbedrijven. Ik kan me voorstelloen dat het van bedrijf tot bedrijf prima gaat, maar met mensen die gewoon werken dus overdag niet thuis zijn: een drama!


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Gebruikersavatar
jbas
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:38
Contacteer:
Antw: Waarschuwing!!

Bericht door jbas » 20 jun 2005, 21:12

maarten schreef:
Behalve twijfelachtige dealers van fossielen heb je ook twijfelachtige verzenddiensten. Degene waar ik, tot mij spijt en nog veel grotere woede, veel ellende mee heb gehad is GLS. Slechte service en onbeschofte lui!!

Nooit gebruiik van maken!
Klopt,

Mijn vrouw heeft via haar werk in het verleden ook met GLS te maken gehad. Om te huilen was het, zo slecht. Er raakten vooral veel pakketjes zoek. Vanwege alle ellende zijn ze overgestapt op een andere vervoerder. Het beste schijnt inderdaad TPG Post te zijn.

P.S. ik ruil zelf al jaren fossielen met ander verzamelaars en verzend zelf altijd met TPG post, ik heb nog nooit problemen gehad.

groet

John


John

http://fossils-collecting-swapping.atwebpages.com
http://maastrichtiansharks.atwebpages.com

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 1165
Lid geworden op: 02 apr 2004, 13:58
Antw: Waarschuwing!!

Bericht door Maarten » 20 jun 2005, 22:44

Okay John, nu weten we het zeker!


God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Gebruikersavatar
Supergraver
Berichten: 4017
Lid geworden op: 25 feb 2005, 16:14
Antw: Waarschuwing!!

Bericht door Supergraver » 21 jun 2005, 01:57

Wat een gelazer allemaal. In Nederland moest ik ook verschillende malen wat bij het postkantoor ophalen, dat viel dus wel mee. Hier in Norge, hangt de postbode het gewoon bij me aan de deurknop (kan allemaal).

Groeten Martijn




Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Waarschuwing!!

Bericht door Casper » 21 jun 2005, 15:50

Bij de tpg proberen ze het tenminste aan de buren te slijten en anders komen ze nog een paar keer weer. bovendien is er altijd wel een kantoor in de buurt.

Groeten, Casper


Post mortem we sort 'em!


Gesloten