Andere zaken dan fossielen
Andere zaken dan fossielen
Hallo,
Dit is in eerste instantie een berichtje aan de webmasters.
Ik vroeg me af of het misschien eens leuk is om ándere zaken dan fossielen te laten zien die we met z'n allen uit de grond hebben gehaald?
Ik weet dat er in Hoevenen bijvoorbeeld de meest bizarre dingen uit het zand zijn gekomen. 't Is natuurlijk wel een enorme 'zijsprong', maar wellicht vinden andere forumleden het ook leuk? Als jullie het niks vinden (wat gezien de aard van deze site heel logisch zou) zijn; even goede vrienden!
Groeten, Jan
Ik vroeg me af of het misschien eens leuk is om ándere zaken dan fossielen te laten zien die we met z'n allen uit de grond hebben gehaald?
Ik weet dat er in Hoevenen bijvoorbeeld de meest bizarre dingen uit het zand zijn gekomen. 't Is natuurlijk wel een enorme 'zijsprong', maar wellicht vinden andere forumleden het ook leuk? Als jullie het niks vinden (wat gezien de aard van deze site heel logisch zou) zijn; even goede vrienden!
Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Antw: Andere zaken dan fossielen
Mij maak je in elk geval wel nieuwsgierig naar die bizarre dingen. Ik heb er allerlei wilde voorstellingen van...
Groet,
Niels
Niels
Ik ben ook zeeeer benieuwd! Ik hoop dat de webmasters een oogje dichtknijpen!

Nou Jan,,, Ik ben ook benieuwd ernaar of dat mag?
Ik heb hem gezien wat je heb gevonden.
Zo zie je maar dat de lagen der lagen door elkaar zijn gemengd!
Volgens mij heeft er nog nooit iemand zoiets gevonden, daar in Hoevenen!
Groeten John.
Ik heb hem gezien wat je heb gevonden.
Zo zie je maar dat de lagen der lagen door elkaar zijn gemengd!
Volgens mij heeft er nog nooit iemand zoiets gevonden, daar in Hoevenen!
Groeten John.
SeeYou!
Ons maak je ook erg nieuwsgierig wat je gevonden hebt.
Dus wij hopen ook dat de webmasters een oogje dichtknijpen.
groetjes Robert en Mirjam
Dus wij hopen ook dat de webmasters een oogje dichtknijpen.
groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Het antwoord is betrekkelijk eenvoudig: ja, dat kan leuk zijn, en nee, we staan dat niet toe op een andere plaats dan onder 'off-topic'. Daar is het natuurlijk geen probleem. Plaatsen die handel!arendsoog schreef:

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Goed dat er ruimte is voor dit soort dingen! Ik ben benieuwd..
Gr. Stan
Gr. Stan
Antw: Antw: Andere zaken dan fossielen
Frederik schreef:Het antwoord is betrekkelijk eenvoudig: ja, dat kan leuk zijn, en nee, we staan dat niet toe op een andere plaats dan onder 'off-topic'. Daar is het natuurlijk geen probleem. Plaatsen die handel!arendsoog schreef:
Ik weet dat er in Hoevenen bijvoorbeeld de meest bizarre dingen uit het zand zijn gekomen. 't Is natuurlijk wel een enorme 'zijsprong', maar wellicht vinden andere forumleden het ook leuk? Als jullie het niks vinden (wat gezien de aard van deze site heel logisch zou) zijn; even goede vrienden!![]()
Ja, het is een bizarre vondst.
Ik weet al wat het is,natuurlijk,maar desalniettemin!
Er spelen zich geheimzinnige zaken op de vlaktes van Hoevenen af.
Waar is off topic??
gr Hogst