Nieuwe Moderator / Beheerder

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
Gebruikersavatar
webmaster
Senior Lid
Berichten: 2439
Lid geworden op: 09 sep 2003, 21:20
Contacteer:
Antw: Nieuwe Moderator / Beheerder

Bericht door webmaster » 13 jul 2005, 00:04

Age,

Je hebt volstrekt gelijk. Ik had het nog niet gezien, maar vloeken is niet gepast op het forum. Somniosus heeft inmiddels zijn excuses aangeboden, en ik hoop dat ook dat je op ons forum blijft. Het forum is voor iedere fossielenliefhebber!

Herman


Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

 
Gebruikersavatar
Frisian-old-age
Berichten: 1010
Lid geworden op: 30 jan 2005, 18:05
Antw: Antw: Nieuwe Moderator / Beheerder

Bericht door Frisian-old-age » 13 jul 2005, 09:32

webmaster schreef:
Age,

Je hebt volstrekt gelijk. Ik had het nog niet gezien, maar vloeken is niet gepast op het forum. Somniosus heeft inmiddels zijn excuses aangeboden, en ik hoop dat ook dat je op ons forum blijft. Het forum is voor iedere fossielenliefhebber!

Herman

Hoi Herman,

Ondanks het feit dat Somniosus zijn excuses heeft aangeboden, blijf ik bij mijn standpunt dat ik het \" membership\" be-eindig en wil dan ook graag dat alles wat daar mee samen hangt verwijderd zien.Inhoudelijk wil ik hier niet verder op ingaan.punt.

Age


Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )


Gebruikersavatar
Somniosus
Berichten: 1930
Lid geworden op: 02 mar 2004, 11:33
Contacteer:
Antw: Nieuwe Moderator / Beheerder

Bericht door Somniosus » 13 jul 2005, 09:51

Age,

Ik wist niet dat je daar zo erg aanstoot zou aan nemen. Had ik dat geweten, had ik dat woord niet gebruikt. Ik hoop dat we je met z\'n allen toch nog kunnen overhalen op dit forum te blijven.



Gebruikersavatar
De DinoDolsjes
Berichten: 1453
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:36
Been thanked: 2 times
Antw: Nieuwe Moderator / Beheerder

Bericht door De DinoDolsjes » 13 jul 2005, 09:58

Age,

Met alle respect voor jouw mening en besluit en zonder met beschuldigende vingers te wijzen naar wie dan ook wil ik toch even kwijt dat ik het jammer vind dat je dit forum gaat verlaten. Ik heb je inbreng altijd uitermate gewaardeerd en ik beschouw je toch een beetje als mijn \"virtuele mentor\" voor wat betreft Mill. Het is er helaas (nog) niet van gekomen elkaar persoonlijk te ontmoeten, maar wie weet; it\'s a small world after all.

Cheers and take care,
Paul


If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

Gebruikersavatar
Alfer
Berichten: 768
Lid geworden op: 10 jul 2005, 00:34
Contacteer:
Antw: Nieuwe Moderator / Beheerder

Bericht door Alfer » 13 jul 2005, 12:04

Wist ook niet dat het zo gevoelig lag :(


Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking

Tyrant
Berichten: 182
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:41
Antw: Nieuwe Moderator / Beheerder

Bericht door Tyrant » 13 jul 2005, 13:35

Persoonlijk vind ik het een beetje overdreven allemaal. Alleen maar vanwege de \'g*d\'weggaan? (nu moet ik ook oppassen).

We moeten elkaar respecteren op dit forum en ik ben het ermee eens dat er regels zijn. Maar deze mate van niet vergevingsgezindheid is wel erg.


\"Steentjes!\"
:)

kees
Berichten: 71
Lid geworden op: 13 apr 2005, 20:23
Antw: Nieuwe Moderator / Beheerder

Bericht door kees » 13 jul 2005, 20:13

Pieter van harte en laat je niet gek maken !
Oh ja ,lars (Tyrant) als je wil kan je ook wel eens met ons meerijden want volgens mij wonen we 3 km bij elkaar vandaan (ik Heenvliet).
groeten Kees


kees

Tyrant
Berichten: 182
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:41
Antw: Nieuwe Moderator / Beheerder

Bericht door Tyrant » 13 jul 2005, 21:50

Hey Kees,

\'bedankt voor je aanbod. Wil je me alsjeblieft mailen wanneer je plannen hebt een groeve te bezoeken?

MVG Lars


\"Steentjes!\"
:)

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 2392
Lid geworden op: 06 sep 2004, 21:34
Contacteer:
Antw: Antw: Nieuwe Moderator / Beheerder

Bericht door Casper » 13 jul 2005, 21:55

Tyrant schreef:
Persoonlijk vind ik het een beetje overdreven allemaal. Alleen maar vanwege de \'g*d\'weggaan? (nu moet ik ook oppassen).

We moeten elkaar respecteren op dit forum en ik ben het ermee eens dat er regels zijn. Maar deze mate van niet vergevingsgezindheid is wel erg.
hier stond een berichtje van mij tussen. of deze is door natuurlijke oorzaken verdwenen, of een beheerder heeft deze verwijdert.
persoonlijk vind ik het niet zo leuk als men met mijn berichtjes gaat rommelen, daar heb ik wel een beetje copyright op dacht ik zo :)

Groeten, Casper
kees schreef:
Pieter van harte en laat je niet gek maken !
Oh ja ,lars (Tyrant) als je wil kan je ook wel eens met ons meerijden want volgens mij wonen we 3 km bij elkaar vandaan (ik Heenvliet).
groeten Kees


Post mortem we sort 'em!

Gebruikersavatar
Somniosus
Berichten: 1930
Lid geworden op: 02 mar 2004, 11:33
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Nieuwe Moderator / Beheerder

Bericht door Somniosus » 13 jul 2005, 22:25

Casper schreef:
hier stond een berichtje van mij tussen. of deze is door natuurlijke oorzaken verdwenen, of een beheerder heeft deze verwijdert.
Ik zal je een mail sturen...




Gesloten