Chili
Chili
Hey iedereen,
Ik heb nog 2 Chileense tandjes geadopteerd.
Het bedreft een Posterior Meg van 7.5 cm breed , die bovendien pathologisch is en een grote onderkaakse Hexanchus.
Weer leuke toevoegingen voor mijn Chili collectie.
Vriendelijke groet,
Gunther
[Bewerkt door mineraal0 op 20-06-2009 om 10:46 NL]
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Chili
mooie tandjes.
Zijn niet zo veel meer te krijgen of ze zijn vrij kostbaar.
groetjes Erik.
groetjes Erik.
E.J.
Antw: Antw: Chili
erik m schreef:
mooie tandjes.
groetjes Erik.
Dat vind ik helaas ook.
De internetprijzen zijn erg hoog na dat exportverbod. Als tiener heb ik ook geen erg groot budget , dus ik combineer meestal een ruil met wat geld , of een volledige ruil. En als ik wat koop , koop ik alleen hetgene met de laagste prijs ( en de grootste kwaliteit). Het is vaak ook gewoon een kwestie van geluk , oplettendheid en het juiste materiaal.
Vriendelijke Groet,
Gunther
Antw: Chili
Dat vind ik helaas ook.
De internetprijzen zijn erg hoog na dat exportverbod. Als tiener heb ik ook geen erg groot budget , dus ik combineer meestal een ruil met wat geld , of een volledige ruil. En als ik wat koop , koop ik alleen hetgene met de laagste prijs ( en de grootste kwaliteit). Het is vaak ook gewoon een kwestie van geluk , oplettendheid en het juiste materiaal.
Nou dat is dan deze keer goed gelukt mooi werk.
Groet Erik
Nou dat is dan deze keer goed gelukt mooi werk.
Groet Erik
E.J.
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Chili
Zoals ik al zei , puur aankopen doe ik niet , ik geef er steeds materiaal bij om de prijs te doen dalen. Indien je toch tanden uit Chili wilt kopen , met name Megalodon en Hexanchus , dan betaal je je blauw. Je spreekt dan makkelijk over enkele honderden dollars , als je deze tanden nog vindt , want ze zijn zeer schaars.gverwey schreef:
Aan wat voor prijzen moet ik ongeveer denken voor deze tanden?
Groeten,
Gerard
Hierbij een Amerikaanse site met erg goed materiaal : http://www.buriedtreasurefossils.com/
Er staat erg mooi materiaal op , maar natuurlijk prijzig.
Ik zou zeggen , eerst zelf zoeken (is het leukste) , en als je dan de smaak te pakken hebt evt interessante stukken aankopen/ruilen.
Veel succes!
Vriendelijke groet,
Gunther