Geluksamuletje
Geluksamuletje
Vandaag heb ik voor mezelf een geluksamulet gemaakt voor bij het zoeken

Wou het natuurlijk wel even laten zien

'Just Pick It!'
Antw: Geluksamuletje

Wat een leuk idee Colin, meteen een goede tip ook.
Ik vind het een mooie ketting geworden.
Ik heb een fraai, nog helemaal gave dubbele tweekleppige gevonden. Het lijkt als fossieltje al verzilverd, gelijk een sieraadje.
Ik denk dat ik het in zilver laat maken als hanger.
Misschien helpt het mij om straks een fossiel van een doopvontschelp te vinden (grootste schelp ter wereld).

Dat zou inderdaad wel een erg leuke vondst zijn he! 
Bedankt voor de complimenten
. Als je er ooit eens een hangertje van wil laten maken, zou je eventueel zelfs bij mij terrecht kunnen. Ik doe namelijk de opleiding voor goudsmid.

Bedankt voor de complimenten

'Just Pick It!'
Deze zijn mijn geluks brengers.
Welke het beste werkt weet ik niet ik heb met allebei mooie vondsten gedaan dit jaar.
Groetjes Erik
E.J.
Antw: Antw: Geluksamuletje
Whow, dat is toevallig.Colin schreef:
Als je er ooit eens een hangertje van wil laten maken, zou je eventueel zelfs bij mij terrecht kunnen. Ik doe namelijk de opleiding voor goudsmid.

We hebben je site inmiddels bekeken. Fraai!
Wie weet.....veel leuker om het bij een goudsmid in opleiding te laten doen dan bij juwelier.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Aparte ketting. Doe je ook de "wees gegroetjes" opzeggen als het even tegenzit met de vondstenColin schreef:
Vandaag heb ik voor mezelf een geluksamulet gemaakt voor bij het zoeken. Wie weet dat het tot wat mooie vondsten zal leiden! De grootste tand (6cm) is mijn allereerste vondst uit Mill en die eronder heb ik ergens die dag nog gevonden. Al met al vind ik dat z'on eerste vondste wel als geluksbrenger kan functioneren
.
Wou het natuurlijk wel even laten zien

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Hahaha! Nou ik ben bang dat ik die niet zal opzeggen om je heel eerlijk te zijn. Ik heb onze lieve heer al enigszins baldadig van deze krans moeten afhalen. Ik denk niet dat ik bij het zoeken naar fossielen een dergelijk gebed moet gaan opzeggen. Beledig ik waarschijnlijk nog meer heiligen 
Mits deze zelf ook van fossielen zoeken houden natuurlijk? :S

Mits deze zelf ook van fossielen zoeken houden natuurlijk? :S
'Just Pick It!'
Antw: Antw: Antw: Geluksamuletje
[/quote]
MarRen schreef
Whow, dat is toevallig.
Wie weet.....veel leuker om het bij een goudsmid in opleiding te laten doen dan bij juwelier.[/quote]
Hartstikke bedankt voor je compliment! En leuk dat jullie even op de site hebben gekeken. Wie weet dat ik iets voor je kan betekenen wanneer je het hangertje wil
[Bewerkt door Colin op 03-07-2009 om 08:09 NL]
MarRen schreef
Whow, dat is toevallig.

Wie weet.....veel leuker om het bij een goudsmid in opleiding te laten doen dan bij juwelier.[/quote]
Hartstikke bedankt voor je compliment! En leuk dat jullie even op de site hebben gekeken. Wie weet dat ik iets voor je kan betekenen wanneer je het hangertje wil

[Bewerkt door Colin op 03-07-2009 om 08:09 NL]
'Just Pick It!'
Heb ook een geluksamulet,een perfect uitgebalanceerde schop,geeft telkens een zeer aangenaam gevoel als ik een laagje met tandjes in mijn zeef schep.Loert mee over m'n schouder als ik begin te zeven,en staat vaak naast me te blinken als ik de tandjes in me'n doosje deponeer.
Heb de steel een paar keer gebruikt als wandelstok als ik TEVOET naar Scherpenheuvel ben geweest,vraag me af wat het resultaat zou zijn geweest, als Santiago de Compostella het doel was geweest?
(Een heel kort steeltje veronderstel ik)
Heb de steel een paar keer gebruikt als wandelstok als ik TEVOET naar Scherpenheuvel ben geweest,vraag me af wat het resultaat zou zijn geweest, als Santiago de Compostella het doel was geweest?
(Een heel kort steeltje veronderstel ik)
Theo