Denemarken fossiel.net trip
- Supergraver
Denemarken fossiel.net trip
Hallo allemaal,
-Zoals het er nu voor staat lijkt me de week van 19 - 23 oktober een geschikte datum.
-Hannover en Denemarken komen los van elkaar te staan, dus twee aparte inschrijvingen.
-Tipje van de sluier: Fakse, Sigerslev en de Moler en ik ben bezig om ook nog een 'guided tour' te regelen bij het Moler museum.
-Herman komt met een sticky voor de inschrijvingen.
Vragen? Gewoon mailen.
Gr
Martijn
-Zoals het er nu voor staat lijkt me de week van 19 - 23 oktober een geschikte datum.
-Hannover en Denemarken komen los van elkaar te staan, dus twee aparte inschrijvingen.
-Tipje van de sluier: Fakse, Sigerslev en de Moler en ik ben bezig om ook nog een 'guided tour' te regelen bij het Moler museum.
-Herman komt met een sticky voor de inschrijvingen.
Vragen? Gewoon mailen.
Gr
Martijn
Antw: Denemarken fossiel.net trip
Ok, wij gaan in die week in ieder geval mee naar Denemarken.
Zo gauw we kunnen, zullen we ons aanmelden.
Alvast heel erg bedankt voor het mogelijk maken van zo'n excursie.
groetjes Robert en Mirjam
Zo gauw we kunnen, zullen we ons aanmelden.
Alvast heel erg bedankt voor het mogelijk maken van zo'n excursie.
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
Hallo martijn
Je bedoelt het molermuseum op Mors(bij de groeve)? Daar heb ik ergens nog een boekje van liggen. Wil je daar een kopie van(voor een evt. excursiegids) of heb je dat boekje zelf ook al? Leuk museum trouwens.
gr
pearl
Je bedoelt het molermuseum op Mors(bij de groeve)? Daar heb ik ergens nog een boekje van liggen. Wil je daar een kopie van(voor een evt. excursiegids) of heb je dat boekje zelf ook al? Leuk museum trouwens.
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Hoi Pearl,
Wij zouden graag een kopietje willen indien mogelijk (inscannen en mailen kan natuurlijk ook).
Wij waren er in het voorjaar en toen konden we (we waren met een ander gezin) niet naar binnen. Dus wij zouden het erg leuk vinden.
@Martijn
Mijn aanbod om een boekje te maken geldt uiteraard ook voor Denemarken.
Groetjes Mirjam en Robert
Wij zouden graag een kopietje willen indien mogelijk (inscannen en mailen kan natuurlijk ook).
Wij waren er in het voorjaar en toen konden we (we waren met een ander gezin) niet naar binnen. Dus wij zouden het erg leuk vinden.
@Martijn
Mijn aanbod om een boekje te maken geldt uiteraard ook voor Denemarken.
Groetjes Mirjam en Robert
Er was in 1995 ook een stenenclub op Mors. Ik heb daar toen een foldertje van meegenomen. Dit was de Vestjysk stenklub. Inmiddels staan ze ook op internet: http://www.dagu.dk/index.php?categoryid=20
en hun blaadje: http://www.vestjyskstenklub.dk/tordenstenen/index.html
Het Deens is voor sommigen misschien wel lastig, maar er zijn misschien op deze manier contactadressen te vinden.
Verder is het boekje van Moler auf Mors ook op internet te bestellen: http://www.visitmors.dk/tyskland/de-de/ ... tikler.htm
Maar kopieren wil ik ook wel hoor(met de scanmachine heb ik ruzie:))
gr
pearl
en hun blaadje: http://www.vestjyskstenklub.dk/tordenstenen/index.html
Het Deens is voor sommigen misschien wel lastig, maar er zijn misschien op deze manier contactadressen te vinden.
Verder is het boekje van Moler auf Mors ook op internet te bestellen: http://www.visitmors.dk/tyskland/de-de/ ... tikler.htm
Maar kopieren wil ik ook wel hoor(met de scanmachine heb ik ruzie:))
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Ik heb vandaag een bevestiging gekregen dat wij in het weekend van 17 en 18 oktober (dus zowel zaterdag als zondag) terecht kunnen in de groeve NORD van Teutonia te Misburg. Max. 30 personen!! Inschrijven bij mij (mailtje sturen)
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 05-08-2009 om 19:23 NL]
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
@ Gerrit Jan
You've got mail.
You've got mail.
Antw: Antw: Denemarken fossiel.net trip
Als ik met iemand mee kan rijden ben ik er bij ;)dan laat ik de bustocht van 7 okt van de NGV Twente mooi schieten(ook al had ik graag meegewildt) Ik ben nog met Höver bezig hoplijk gaat dat lukken.En als er mensen nog naar Resse willen probeer ik dat te regelenGerrit-Jan schreef:
Ik heb vandaag een bevestiging gekregen dat wij in het weekend van 17 en 18 oktober (dus zowel zaterdag als zondag) terecht kunnen in de groeve NORD van Teutonia te Misburg. Max. 30 personen!! Inschrijven bij mij (mailtje sturen)
Groet
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hou me even op de hoogte Erik. Wellicht dat we het goed kunnen combineren (opsplitsen in twee groepen bijvoorbeeld).Erik-B schreef:
Ik ben nog met Höver bezig hoplijk gaat dat lukken. En als er mensen nog naar Resse willen probeer ik dat te regelen
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Supergraver
Antw: Antw: Denemarken fossiel.net trip
Hallo Pearl,pearl schreef:
Hallo martijn
gr
pearl
Geweldig! Ben ik zeker in geinteresseerd.
Gr
Martijn